BF2 vil ikke starte!

  • Jeg er som mange andre en stor BF2-fan, men siden patch 1.12 (ja, ved det er længe siden) Har den ikke villet starte. Hvis jeg kørte den kom menuen frem, så trykkede jeg på "Start BF2" og derefter kom den der box med "2-logoet" frem, og så forsvandt den. ´Så viste skærmen sort, hvorefter det ser ud som om den sluker i et kort øjeblik, hvorefter den viser sort igen. Og så komer det mystiske: Så kommer skrivebordet frem!:S og ingen BF2 ting kører nede på proceslinien, og der sker heller intet.


    Før troede jeg så bare, at det var mit grafikkort, der var noget galt med, men nu, hvor jeg har fået et GeForce 6800, er den mulighed udelukket.


    Er der nogen, der har oplevet noget lignende eller har en ide om, hvad det kan være?


    Kan godt uploade min DxDiag, hvis det kan hjælpe nogen..?

  • min gjorde det samme......det viste sig at en af video filerne havde den pludseligt slettet al info i.....dvs den ikke vidste hvad opløsning den skal køre...og så er der kun sort skærm.


    søg efter video.con i din dokumenter mappe....der er muligvis flere.


    indsæt den opløsning du bruger i dem alle...bare for at være sikker på at ramme den rigtige.


    den kan fx se sådan ud...tror videokvaliteten måske ville passe fint til et 6800 med de settings...måske en anelse for højt:


    VideoSettings.setTerrainQuality 3
    VideoSettings.setGeometryQuality 3
    VideoSettings.setLightingQuality 2
    VideoSettings.setDynamicLightingQuality 2
    VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 2
    VideoSettings.setEffectsQuality 3
    VideoSettings.setTextureQuality 3
    VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3
    VideoSettings.setResolution 1280x1024@75Hz
    VideoSettings.setAntialiasing Off
    VideoSettings.setViewDistanceScale 1
    VideoSettings.setVideoOptionScheme 2

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Start med at hente den fulde version af den patch. EA havde nogle problemer med den lette udgave som gjorde den ikke patchede rigtigt..!! havde selv samme problem nemlig...



    Det samme gælder hvis du installere 1.13. Full version

  • og så er det jo bare surt, at ens EA downloader heller ike virker (problemer med core.exe :S)
    Så må hente den på normal vis..


    BTW. prøvede lige det med video.con filerne, men det virkede ike.


    Og så holdt jeg øje med den, og fandt ud af, at den stoppede præcis ved 37%, hvis det kan hjælpe nogen:) )