Le Mans 2006

  • tak for det :) men du skal nok lige kontakte burger og få den smidt i off topic forum :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Jeg skal da helt klart se alle 24 timer i år :D Så må man håbe at Tom kan snuppe sin 8. sejr :clap:
    Der er i hvert fald store chancer for at der kommer en dansker i spidsen med den store deltagelse Danmark har i år ;)


    Og kunne godt være at man skulle tage et smut ind og kigge på de webcams for at se om man måske kunne se noget som man ikke får set i fjerneren :)

  • Normalt plejer jeg også at se store mængder af Le Mans, men i år befinder jeg mig et primitivt sted (Vestjylland) med kun DR og TV2 så det er nok begrænset hvor meget jeg kan se udover start og slut.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Skal klart se så meget som overhovedet muligt, sidste år så jeg det hele med undtagelse af de 4 timer jeg sov (hvilket var velvalgt, da der pratisk talt ikke skete en hel masse i mellemtiden :D)


    Glæder mig totalt til at se Tom gå amok i sin R10, og finde ud af om en diesel bil virkeligt har hvad der skal til for at vinde sådan et løb :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Skal helt klart se det. Eller det jeg kan nå :D

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein