Let's cool off

• lækkert billede :clap:, men da jeg ikke er en der har forstand på billeder vil jeg ikke rigtig kritisere den, men vil næsten regne med en der har forstand på billeder pointerer det forreste springvand som er lidt utydeligt... men jeg syntes det var et godt billede :D

Originally posted by Mikkel
    Nu kan man jo heller ikke lægge fokus på ALT i et billed. ;)

Tæt på dog ;) Multipunkts-fokusering? Det bruger jeg en del når jeg tager naturbilleder :)

Originally posted by Hardstyler
    Tæt på dog ;) Multipunkts-fokusering? Det bruger jeg en del når jeg tager naturbilleder :)

Nå okay. :) Men ville du mene at du kunne have fået den forreste med også?

Originally posted by Mikkel

Nå okay. :) Men ville du mene at du kunne have fået den forreste med også?

Der har jeg dog min tvivl, men. hm som sagt bruger jeg det mest når jeg skyder solnedgange og andre "større" motiver

• hva faen roder du rundt nede omkring junkierne for midt om natten :D

nå endnu en fra vejle :)

ja flot billede.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Originally posted by Fragman
    hva faen roder du rundt nede omkring junkierne for midt om natten :D

nå endnu en fra vejle :)

ja flot billede.

Ahh,... junkierne er det ikke lidt hårdt sagt om folk der lufter deres hunde?! :))

/neXus

Originally posted by nexus101

Ahh,... junkierne er det ikke lidt hårdt sagt om folk der lufter deres hunde?! :))

/neXus

jeg har selv boet på svendsgade før, og en arb kollega bor lige i rundkørslen dernede, så ved sq godt hvilke typer der også findes dernede, har sågar set folk hente sand fra legepladsen til at bruge som kattegrus......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman

jeg har selv boet på svendsgade før, og en arb kollega bor lige i rundkørslen dernede, så ved sq godt hvilke typer der også findes dernede, har sågar set folk hente sand fra legepladsen til at bruge som kattegrus......

Ok, det er så ikke noget jeg selv har været vidne til... endnu :-) De gange hvor jeg bevæger mig gennem parken har der nu altid været pænt og roligt dernede!