Fælleskøb på tweak?

  • :clap:Har selv købt lige købt ny pc. og har købt alt over bla. Ebay i tyskland. og sparede en del. har bla. købt disse ram


    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350938


    Til 1100 kr.


    Så tag den. (og det er fra en PC butik i tyskland.)


    Købte også nyt kabinet til 720 kr. med 550 W strøm.


    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130984


    Købte denne skærm.


    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=610661


    stod den gang til 2788 kr. jeg fik den for 2170


    Se evt. min profil...


    p.s. alle priser er inc. fragt :razz:
    :clap:

  • well hvis vi kan få rabatter der kan udligne hvad prisen i fx tyskland er, så er det jo lidt federe at få det fra dk....man sparer bl.a. 100 kr i gebyr til banken, medmindre man har visa.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Det er da godt du har fået noget nyt hw, men kan ikke rigtig se hvad det har med tråden og gøre... :rolleyes:


    Jeg synes ikke det er en god ide at oprette et helt forum til det, men et under forum i køb/salg kunne være fedt. Det er jo altid godt at man f.eks kan dele fragten med andre.
    Hvis der er nogle som er interesserede i t-shirts med f.eks. wow tema så kig på http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67059&sid= (vi prøver at lave et fælles køb der)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • fik dette (ikke helt positive svar fra shg:


    Rabataftale hos shg.dk A/S
    Vores regnskab for 2005 viser et overskud efter skat på 1 % af omsætningen (se nøgletal her). Vi har derfor som udgangspunkt ikke mulighed for at yde rabat til vores kunder.


    I særlige tilfælde kan der opnås en rabataftale med os, hvis et af følgende kriteriet er opfyldt:


    · Hvis man i de seneste 12 måneder sammenlagt har købt for over 250.000 kr.
    · Hvis der bestilles mere end 20 ens varer på en ordre, og ordrens samlede pris overstiger 50.000 kr.


    Rabataftalen forhandles individuelt ved at tage kontakt til os på erhverv@shg.dk


    dvs der er en mulighed for at forhandle kravet omkring at det skal være ens varer tror jeg....hvis vi blot bestiller for over 50k samlet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har kontakt til dell og det ser udtil jeg får en aftale på plads med 24'' eller 20'' skærme.


    (Deres nye modeller, med forbedringer på ..)


    Nice ! Skynd dig skynd dig skynd dig :crazyeyes:


    Til den rette pris, springer jeg med ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Nice ! Skynd dig skynd dig skynd dig :crazyeyes:


    Til den rette pris, springer jeg med ;)


    Hvor mange % forventer du i besparelse. Jeg er pt. i forhandlinger med Dell :P


    Men skærmene er jo lidt dyre PT. Det er fordi de modeller de har nu er nye og forbedrerede iforhold til dem de havde super rabatter på sidst i 2005.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Hvor mange % forventer du i besparelse. Jeg er pt. i forhandlinger med Dell :P


    Men skærmene er jo lidt dyre PT. Det er fordi de modeller de har nu er nye og forbedrerede iforhold til dem de havde super rabatter på sidst i 2005.


    Op..


    Jeg kommer med tilbud i løbet af et par dage.



    :D


    Mange %'er at spare, det lover jeg jer.. :)

  • Køber alt fra udlandet, og det ville da være lækkert at kunne spare på portoen, eller f.eks. når alle skal have en ny generation gfx'er, så købe 10 f.eks. og få lidt rabat.. Men der er bare os lidt problemer i det, for hvornår bliver det handel der skal betales moms af, og hvornår er det bare at bestille ting sammen..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg