350D + tilbehør

Originally posted by falliN.dk
    halløjsa

nu er jeg igang med at finde et canon eos 350d og så vil jeg selvfølgelig finde det billigste sted. jeg kiggede lidt på ebay og faldt over dette http://kortlink.dk/2sph

ville lige hører om i mener det er noget værd, der er mange forskellige pakker derinde

ser da nice ud, men hvad så hvis der sker noget, så tager det bare max lang tid om at får det sendt og tilbage og alt det

Originally posted by falliN.dk
    ja det er os det der bekymre mig.. men der er meget med til den pris

Ved heller ikke om det er noget man kan stole på.

Den pris virker meget urealistisk.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• altså man kan jo sige de gør meget ud af den auktion der inde, alt ser jo godt ud, men.... det er jo svært hvis det ikke kommer, så er de penge væk... det er jo svært at få dem tilbage når det er der over...

Originally posted by Angelus
    altså man kan jo sige de gør meget ud af den auktion der inde, alt ser jo godt ud, men.... det er jo svært hvis det ikke kommer, så er de penge væk... det er jo svært at få dem tilbage når det er der over...

Men det vil jeg også mene er et for stort sats.

Man risikerer at miste 6000 kroner. Ikke så rart.

I do not do that thing.

• Det skal sgu nok passe men de ting der er med. Det er nogle virkelige skod ting der er med og ting som ligger meget lavt i pris. Desuden befinder tingene i US og der kommer jo så lige lidt oven på prisen ved import desværre.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Det skal sgu nok passe men de ting der er med. Det er nogle virkelige skod ting der er med og ting som ligger meget lavt i pris. Desuden befinder tingene i US og der kommer jo så lige lidt oven på prisen ved import desværre.

Ja det løber vel alligevel op til sidst.

I do not do that thing.