Belkin KVM Switch

  • 5 nye tråde eller mere, alle postet forkert, det er sgu ikke godt :)


    Men hvor gammel er den og er der kvittering med?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Ja det kører sku ikke lige for mig... mener den er godt et ½ år men den er brugt max 2 gange og det er ikke engang af mig...
    jeg har desværre ikke nogen kvittering men kan godt selv skrive en hvis det er


    Edit: Brugt 2 gange af mig selv for at teste for Fragman og M.Beier
    ;)

  • er det usb 2.0 eller kun 1.1 og hvor mange usb interfaces er der.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hvis du ikke vil af med det kan det kan det da være ligegyldigt jo......ellers bedes du venligst svare på de spørgsmål folk har...det er ikke hol.dk du er inde på. Der er som regel en god grund til folk spørger.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    hvis du ikke vil af med det kan det kan det da være ligegyldigt jo......ellers bedes du venligst svare på de spørgsmål folk har...det er ikke hol.dk du er inde på. Der er som regel en god grund til folk spørger.


    Der var ingen ond tone ment i det jeg skrev... det var blot til oplysning og med en henvisning til hvor han kunne læse mere om den for jeg aner faktisk ikke selv noget om den da jeg aldrig har brugt den selv.

  • det står der desværre ikke på deres side du linkede til......men det er vel bare at sætte den til og se hvad hastighed den kører med.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det står der desværre ikke på deres side du linkede til......men det er vel bare at sætte den til og se hvad hastighed den kører med.


    Nu er jeg ingen ekspert men du opnår vel ingenting ved at det er USB 2.0 fremfor USB 1.1 da det jo kun er mus og tastatur der skal køre over det...

  • det gør jeg nemlig...både mit tastatur og min mus er til usb 2.0......og som gamer så skal det udnyttes fuldt ud...og lidt mere da mine usb porte er optimeret til 500 mhz istedet for 125.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det gør jeg nemlig...både mit tastatur og min mus er til usb 2.0......og som gamer så skal det udnyttes fuldt ud...og lidt mere da mine usb porte er optimeret til 500 mhz istedet for 125.


    Jeg har koblet min pc til den nu... men kan desværre ikke se om den kører USB 1.1 eller 2.0

  • Hmm, kunne godt være interesseret, har en belkin iforvejen, som jeg desværre ikke er super glad for...
    Den er lettere handikappet...
    Købte dne for at hoppe rundt mellem primær/sekundær computer, men i spil var der et problem, den var pisse langsom til at lade mus og tastatur virke... Hvilket var et problem hvis man ville bruge den til at gå ind i f.eks samme spil CS for at ghoste som spectater med en computer og en CD key, og så game med anden fra den primære computer...


    Lider denne også af denne problematik?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Hmm, kunne godt være interesseret, har en belkin iforvejen, som jeg desværre ikke er super glad for...
    Den er lettere handikappet...
    Købte dne for at hoppe rundt mellem primær/sekundær computer, men i spil var der et problem, den var pisse langsom til at lade mus og tastatur virke... Hvilket var et problem hvis man ville bruge den til at gå ind i f.eks samme spil CS for at ghoste som spectater med en computer og en CD key, og så game med anden fra den primære computer...


    Lider denne også af denne problematik?


    Jeg har som tidligere skrevet ikke brugt den så meget men har lige testet det og fra der kommer skærm billed på går der 3-4 sekunder før musen reagere...

  • Ikke for nogte, men det er jo direkte forbindelse mellem hun og hanstik, så det er computeren der afgør om det er USB 1.1 eller 2.0


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate