Jeg søger noget/nogle forskellige epic gear til min shaman. Jeg syntes ikke det er så nemt at finde quests til det, men har da nogle I ZG osv. Jeg ville bare gerne have noget at arbejde på når jeg spiller uden for raids Nogle der kender til nogle gode quests for shamans? Noget hvor jeg skal ud og grinde noget foreksempel, for at få de mats eller lignende til questen. Jeg kæmper også med exalted forskellige steder, men ville egentligt bare gerne bruge nogle af mine penge på epics

Pvp til shamans
-
-
Der er den der episke shaman helm fra Scholomance - Har dog ingen detaljer på den, men det er en Q derinde.
-
den har jeg
-
Bliv rank 14
..
Eller bliv exalted i AV og gå efter rank 10 gear. Så er du pænt udødelig ;D
-
hvad tager det? En 7 måneder med konstant spilleri?
-
Originally posted by Problack Dragon
Bliv rank 14..
Eller bliv exalted i AV og gå efter rank 10 gear. Så er du pænt udødelig ;D
eller find en ordenlig guild og få AQ set eller t2
-
h0d .. Han siger udenfor raids .. Du snakker vist raids ..
Det eneste epic der er at hente udenfor raids, er tier 0,5 og pvp gear.
-
Originally posted by Problack Dragon
h0d .. Han siger udenfor raids .. Du snakker vist raids ..Det eneste epic der er at hente udenfor raids, er tier 0,5 og pvp gear.
for at hakke det ned i detaljer.. :p
pvp = raid (ville være lidt kedeligt at solo hele vejen til rank 10)
tier 0.5 = raid (rimelig svært at køre UBRS PUG)men hva.. shamaner ka flyve, gå på vandet og skyde lyn ud af røven.
så ja.. det burde være muligt for dem at kunne få lvl 60 epixx itaemz uden at raide ;p -
Well, når nogen nævner raid. Så tror jeg de færeste tænker UBRS. Det er jo bare PUG ........
Raids er jo +3 timers MC eller BWL.
Men nvm.
Man kan sagtens solo til rank 10 uden problemer. Det er jo kun superior gear, så selvfølgelig er det soloable.
-
Jeg ved ikke rigtig med shamans. Synes nemlig ikke selv det er så nemt at finde gear til at pvp med udenfor MC, BWL osv, da man som shaman generelt skal ha spell dmg gear osv. Ellers kan du jo få dig en god 2H weap og prøve at owne lidt på den måde