<33 Blizzards kundeservice


  • Fed historie ;)


    men ja, de store guildbanks har MANGE penge - Den største guild på hordesiden på Emerald Dream's bank har penge nok til at købe epic mounts til alle deres guildmembers, sådan går rygterne ihvertfald ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Du burde prøve at ringe. kan godt være der står de ikk ka hjælpe dig, men alle jeg har hørt om som havde problemer, har fået hjælp da de ringede.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Du burde prøve at ringe. kan godt være der står de ikk ka hjælpe dig, men alle jeg har hørt om som havde problemer, har fået hjælp da de ringede.


    Haha, jeg ringede ind for at høre hvor min buddy account kode var henne.
    Det var åbenbart noget rimelig nyt noget så det havde jeg ikke fået noget med af. Og så var det jo bare ærgeligt at jeg købte spillet da det var nyt, for jeg kunne ikke få nogen gæste kode.
    Det er da for tamt.


  • :(

  • Hvis der har været nogen inde på din account, så sig til dem at du ikke kender til det, de må ha gættet/hacket sig til dit password.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Skriv og håb...


    Ellers var der en herinde der skrev at efter han blev banned skrev han fra sin vens account til en GM at hans egen char havde svinet ham til... Så blev han banned i 3 dage eller sådan noget... Og efter de 3 dage blev den låst op...