Så er der lidt nyt fra mig. Billedet er taget af en af Sønderborgs dyreste restauranter, Restaurant Victoria, som ligger på den anden side af vejen.
Restaurant Victoria + lidt andet
-
-
Ikke dårligt kan se der er en der har været ude at lege med stativ
Du har rigtig meget sort himmel i toppen som egentlig ikke har nogen betydning det kunne måske beskæres lidt ned.
Ser også ud til din horisont tipper en lille smule
-
Originally posted by _WHAT_
Ikke dårligt kan se der er en der har været ude at lege med stativDu har rigtig meget sort himmel i toppen som egentlig ikke har nogen betydning det kunne måske beskæres lidt ned.
Ser også ud til din horisont tipper en lille smule
ja jeg troede også min horisont tippede, men jeg prøvede og lave en rektangel markering i PS, og den var næsten komplet lige, men alligevel ser det skævt ud -
Du har ikke snakket med ejeren af resturanten? Næsten sikker på han gerne vil have sådan et flot billed af hans shop.
-
Originally posted by DXC
Du har ikke snakket med ejeren af resturanten? Næsten sikker på han gerne vil have sådan et flot billed af hans shop.Det er jeg også helt sikker på, at han gerne vil!
Men et kanon fedt billede du har fået taget der
-
Horisonten er da helt lige..
-
Ja jeg syn's da det er et rigtig nice skud du har lavet der
-
Kanont billed imo, har godt nok ikke sindsygt meget forstand på det, men synes du har fanget en fed "stemning"
-
Originally posted by MvK
Horisonten er da helt lige..
Nej, det hælder nedad lidt til højre, men ikke meget.Men stærkt billede der
-
tak skal i ha allesammen
har lige været ude og lege i dag også og ligger nok lidt op senere i aften
-
Flot billed!
QuoteOriginally posted by origin
tak skal i ha allesammenhar lige været ude og lege i dag også og ligger nok lidt op senere i aften
Øv, så er jeg nødt til at sidde oppe og vente, selvom jeg burde gå i seng.
-
-
Den der maze har en overraskende virksom effekt ! Probs!
Har du den i højere opløsning?
-
Kanon fedt, men måske en anelse for meget radial blur på det første?
-
Originally posted by Ramaskriget
Den der maze har en overraskende virksom effekt ! Probs!Har du den i højere opløsning?
også meningenhar jeg desværre ik
-
Originally posted by learner
Kanon fedt, men måske en anelse for meget radial blur på det første?
Enig, ellers nogle udmærkede og kreative idéer.
-
Det er lige billeder i min smag. Dog synes jeg at Stay Out skulle beskæres lidt, så man ikke kan de ting der står inde på pladsen, da de imo forstyrer lidt. Men det er nu er fint billede med en god vinkel.
-
he he fik du hjælp af en muldvarp på motorcykel til at tage det der Maze billede - det ser helt vildt ud
-
Originally posted by Fruitloop
he he fik du hjælp af en muldvarp på motorcykel til at tage det der Maze billede - det ser helt vildt ud
hehe nej nej.. men hvis man vil ha fede billeder må man ofre sig lidt, så det var helt ned og ligge -
Originally posted by Fruitloop
he he fik du hjælp af en muldvarp på motorcykel til at tage det der Maze billede - det ser helt vildt udDude, det er en effekt i photoshop, der får billedet til at så ud som om, at man har fart på