www.GrillRotten.dk

  • Ja man kan fornemme lidt nuanceforskel på de links der er under midterframen . (Der hvor der står Grillrotten - Computer osv)



    Positivt => Designet er fedt og dejlig overskueligt 8)


    Negativt => Spiller slet ikke med min mozillabrowser :(


  • Mener du i det røde rundt om bogstaverne eller baggrunden ?... Hvis det er baggrunden så ved jeg det godt. Det skal jeg se om jeg ikke lige kan få rettet til her i morgen.


    Spiller den ikke med din mozzorella-browser ? Okey. Det var da trist. Den kan ikke li IFRAME eller hvad da ?


    Men det er da nice nok at folk ser ud til at kunne li det. Det er også meget godt at blive gjort opmærksom på nogle ting her og der. Det er jo ikke sikkert at man selv ser det hele. :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Mener du i det røde rundt om bogstaverne eller baggrunden ?... Hvis det er baggrunden så ved jeg det godt. Det skal jeg se om jeg ikke lige kan få rettet til her i morgen.


    Spiller den ikke med din mozzorella-browser ? Okey. Det var da trist. Den kan ikke li IFRAME eller hvad da ?


    Det var baggrunden ;)


    Tja Mozilla kan godt have lidt problemer med Iframe. Men jeg foretrækker stadig den browser f.eks pga den indbyggede popupkiller 8) Nice feature.


    Men det er jo ikke være end at tænde op i en IE hvis siderne ser ud til at mangle noget :D


    Stadig nice hp du har fået der


  • Okey. Ja, det skal også rettes til. :D


    Det var da trist at den har lidt problemer. Jeg bruger selv IE af den grund at den er mest kompatibel med de ting og sager man finder på nettet. Pop-up blok kan nemt ordnes med en firewall som fx. ZoneAlarm Pro der kan lidt af hvert ud over at bare være en firewall.


    Men takker.. :D

  • Pæn side efter min mening. Ka' tildels tilslutte mig det med det noget dunkle farvevalg. På den anden side så er det behageligt for øjnene. Såh !
    En lille ting der irriterede mig, var når jeg scrollede. Så scroller både side og den indbyggede frame. Det virkede lidt usmart og besværligt, især når man er inde i omregningshalløjet. Måske ku' scrollbaren være lidt lysere, så den er nemmere at finde. Og selve siden være stillestående. Ellers som nævnt i starten - fin side. 8)

  • ser sku najs ud! den gamle havde et temmelig dårlig nybegynder look med den baggrund du havde valgt......syntes jeg i hvertfald. og det er i hvert fald blevet meget bedre med den nye her. thumbs up!


    BTW: din kildekode virker rimelig dårligt til en del sider. jeg har faktisk slet ikke fået den til at virke endnu :(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Pæn side efter min mening. Ka' tildels tilslutte mig det med det noget dunkle farvevalg. På den anden side så er det behageligt for øjnene. Såh !
    En lille ting der irriterede mig, var når jeg scrollede. Så scroller både side og den indbyggede frame. Det virkede lidt usmart og besværligt, især når man er inde i omregningshalløjet. Måske ku' scrollbaren være lidt lysere, så den er nemmere at finde. Og selve siden være stillestående. Ellers som nævnt i starten - fin side. 8)


    Hm. Lyder spøjst, men jeg skal kigge på det.


    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    ser sku najs ud! den gamle havde et temmelig dårlig nybegynder look med den baggrund du havde valgt......syntes jeg i hvertfald. og det er i hvert fald blevet meget bedre med den nye her. thumbs up!


    BTW: din kildekode virker rimelig dårligt til en del sider. jeg har faktisk slet ikke fået den til at virke endnu :(


    Snakker du om mine egen kildekode eller om "Kildekode" som er inde på min HP der gør at man nemt lige kan se kildekoden på en www-side man vælger ?


  • Ja, jeg syntes også den er blevet væsentlig bedre end 7´eren. Godt at folk er enige.


    Tweak.dk / TDC Mobil / OC-Central.dk bannerne får jeg ikke penge for.


    Web10.dk er der lidt småpenge i. Det betaler mine omkostninger.

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    det er den funktion der gør at man kan se de andres kildekoder


    Okey, men den del kan jeg ikke gøre noget ved. Den virker ikke til alle sider desværre... og det kan den ikke komme til. Kan ikke lige huske hvad der er der gør det.

  • Hej grillrotten. fed hp du har lavet..JEg var inde og se du manglede info angående den RHEO-BUS fan controller..MEn kunne ik givde dig dataen der..Du kan købe den hos mm-data.dk og de har en masse andre fede ting til folk der elsker ad MODDE he he..hygge

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi