S: Bundkort+512 MB. PC2700 Corsair ram

  • Hey


    Har været ved at rydde lidt op, og fandt i den forbindelse mit gamle bundkort og ram blok. Det drejer sig om en Soltek SL85ERV-2 bundkort og 512 MB. PC2700 Corsair ram. Har ikke kvittering på nogen af delene, og derfor forventer jeg ikke særlig meget for det!


    Varerne skal afhentes i Midtjylland, 8 km. fra Skive i en lille flække der hedder Nr. Søby. Ved ikke om varerne virker, men da jeg brugte dem sidst virkede de fint! Prisen kan diskuteres, men jeg kan godt lide Coca Cola ;)


    (VIL IKKE SENDE VARERNE)


    MVH
    Jesper | Chronic

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

  • Quote

    Originally posted by niller
    :offtopic: hvorfor vil du ikk sende varende..?


    fordi det ikke er det værd, og fordi jeg ikke har tid til at sende det

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

    Rettet en gang, sidst af Chronic ().

  • hvad vil være en god pris.


    eller hvor mange 1 1/2 L cola skal der til.
    hvad med Preben Andersen ( jeres lokale købmand) han har vel lukket nu.

  • Quote

    Originally posted by Fine
    hvad vil være en god pris.


    eller hvor mange 1 1/2 L cola skal der til.
    hvad med Preben Andersen ( jeres lokale købmand) han har vel lukket nu.


    Jeg er blevet budt 100 kr. + 6x1½ liters Coca Cola, en 200 G. plade chokolade og en pose chips, og det var kun for rammene, men det vil jeg godt give begge dele for :P


    Ja, preben lukkede kl. 20

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

    Rettet 2 gange, sidst af Chronic ().

  • det er så ca 220 kr for ram du er budt.


    skal vi sige 220kr afhentet for begge dele. så kan du selv købe cola /chips og chokolade nede hos Preben eller brugsen nede i højslev

  • Quote

    Originally posted by Fine
    det er så ca 220 kr for ram du er budt.


    skal vi sige 220kr afhentet for begge dele. så kan du selv købe cola /chips og chokolade nede hos Preben eller brugsen nede i højslev


    Så vil jeg hellere tage det andet bud, og så slippe for selv at købe det...

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

  • Quote

    Originally posted by Fine
    Du kan jo heldigvis selv vælge hvad du vil . :))


    Hehe, ja, det er da altid noget :9xo Men jeg skal nok lige have dig i ærmet, hvis nu...

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

  • Quote

    Originally posted by Fine
    Oki jeg kigger i tråden i morgen eftermiddag /aften om noget har ændret sig


    Gælder dit bud stadig?

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

  • Quote

    Originally posted by Fine
    ja da


    Okay, så er det dit :) Smid mig en mail, så finder vi ud af hvordan og hvorledes i morgen!

    Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife