Indlæg af Chronic

    Quote

    Originally posted by Fine
    det er så ca 220 kr for ram du er budt.


    skal vi sige 220kr afhentet for begge dele. så kan du selv købe cola /chips og chokolade nede hos Preben eller brugsen nede i højslev


    Så vil jeg hellere tage det andet bud, og så slippe for selv at købe det...

    Quote

    Originally posted by Fine
    hvad vil være en god pris.


    eller hvor mange 1 1/2 L cola skal der til.
    hvad med Preben Andersen ( jeres lokale købmand) han har vel lukket nu.


    Jeg er blevet budt 100 kr. + 6x1½ liters Coca Cola, en 200 G. plade chokolade og en pose chips, og det var kun for rammene, men det vil jeg godt give begge dele for :P


    Ja, preben lukkede kl. 20

    Hey


    Har været ved at rydde lidt op, og fandt i den forbindelse mit gamle bundkort og ram blok. Det drejer sig om en Soltek SL85ERV-2 bundkort og 512 MB. PC2700 Corsair ram. Har ikke kvittering på nogen af delene, og derfor forventer jeg ikke særlig meget for det!


    Varerne skal afhentes i Midtjylland, 8 km. fra Skive i en lille flække der hedder Nr. Søby. Ved ikke om varerne virker, men da jeg brugte dem sidst virkede de fint! Prisen kan diskuteres, men jeg kan godt lide Coca Cola ;)


    (VIL IKKE SENDE VARERNE)


    MVH
    Jesper | Chronic

    Hey


    Så sælges min lidt over 1 måned gamle bærbar! Det drejer sig om en Dell Inspiron 630. Den er købt 14/3-2006 og er i perfekt stand. Der medfølger original emballage, original kvittering, manualer og de nødvendige kabler.


    Specifikationer:
    1.7 GHz Pentium M
    1024 MB. DDR2 533 MHz Ram
    100 GB. 5400 RPM Harddisk
    14.1" WXGA LCD Skærm med TrueLife
    Onboard Intel Graphics Media Accelerator 900 GFX
    8x DVD Brænder
    9 Cell 80WHr Batteri
    Trådløst netkort
    Org. Windows XP Home OEM Pakke
    3 års Basis Service
    1 års Collect and Return


    Den befinder sig i Nr. Søby, en lille flække 8 km. fra Skive i Midtjylland. Man er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi og se den i action :) Computeren kan f.eks. køre Source flydende!


    Nypris ifølge Dell.dk er over 11.000 kr.
    Køb-nu pris: 8300 kr. pp (kan afhentes)


    MVH
    Jesper | Chronic

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har simpelthen bare svært ved at tro på, at den kan køre Source ordentligt. Gider du evt. køre en video stress test i Source?


    Done, den kom ud med 23.26 fps

    Quote

    Originally posted by mrflashbag
    chronic hvad gav du :)


    Jeg gav 8300 kr. :)


    Quote

    Originally posted by X-Man
    hvad er ny pris lige nu for sådan en


    Lige nu er nyprisen 12.150.50 kr.

    Hey


    Så sælges min næsten 1 måned gamle bærbar! Det drejer sig om en Dell Inspiron 630. Den er købt 14/3-2006 og er i perfekt stand. Der medfølger original emballage, original kvittering, manualer og de nødvendige kabler.


    Specifikationer:
    1.7 GHz Pentium M
    1024 MB. DDR2 533 MHz Ram
    100 GB. 5400 RPM Harddisk
    14.1" WXGA LCD Skærm med TrueLife
    Onboard Intel Graphics Media Accelerator 900 GFX
    8x DVD Brænder
    9 Cell 80WHr Batteri
    Trådløst netkort
    Org. Windows XP Home OEM Pakke
    3 års Basis Service
    1 års Collect and Return


    Den befinder sig i Nr. Søby, en lille flække 8 km. fra Skive i Midtjylland. Man er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi og se den i action :) Computeren kan f.eks. køre Source flydende!


    Mindstepris: 8000 kr. pp


    MVH
    Jesper | Chronic

    Quote

    Originally posted by Aerial


    Det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget man bruger den og hvad den skal trække, men vil skyde på at den følger alle andre Turion cpu'er.


    Men 5 timer tror jeg ikke den holder hvis den skal andet end at stå og se godt ud ;)


    Okay, du kan ikke komme med et cirka batteritid? Eller et link til et review...


    Hvor lang tid holder den batteri? Jeg har nemlig kig på en anden som kan holde batteri i ca. 5 timer, men jeg har også fået tilbudt en med 2xbatterier som kun holder 2 timer per batteri...

    Quote

    Originally posted by db80
    Men husk at den kommer op i små 8000kr med pentium mobile den du har set på og det er uden styresystem. Standard modellen har f.eks ikke trådløst net.


    Nej, det kan jeg godt se... Det er der ikke noget at gøre ved

    Quote

    Originally posted by db80
    Jeg har en medion sim2000 12,1" wide med en vægt på 1.8kg, hvis det var noget. Er dog ikke helt klar til at sælge, da jeg først lige skal have den rigtige strømforsyning tilbage fra reperation(de sendte mig en forkert) og da den bærbare den skal erstates af også lige skal en tur til reperation.
    Den har lige været til rep og fået skiftet tastatur, musetaster og så strømforsyning. Den har dog en del ridser og afslidning af malingen, men kun kosmetisk. Kan tage billeder hvis det er.
    Det er en 1.3GHz celeron mobile, 512mb ram, 40gb HD, trådløsnet og DVD-RW drev. Den er 1år gammel og jeg har kvittering. Jeg har en pentium M 1.3GHz processor der kan sættes i, men så ryger reklamationsretten.
    Der med følger win XP og nero 6.
    Jeg havde regnet med små 4k


    Jeg er bange for det skal være en Pentium Mobile processor da jeg har fpet at vide det er at foretrække... Og siden der skal være noget garanti på, må jeg desværre takke nej!