Hej..
Jeg har en dejlig W800I og har lyst til og ligge nogle film over på den.. men hvad format er det man skal lave den om til ? det er en .AVI film med hvad format kan mobilen afspille ?
På Forhånd Tak
Hilsen
Mark Aka Eth0^
Hej..
Jeg har en dejlig W800I og har lyst til og ligge nogle film over på den.. men hvad format er det man skal lave den om til ? det er en .AVI film med hvad format kan mobilen afspille ?
På Forhånd Tak
Hilsen
Mark Aka Eth0^
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Eth0
Hej..
På Forhånd Tak
Hilsen
Mark Aka Eth0^
De skal ligge i MP4. Jeg kan ikke helt huske det, men på de danske mobilforums florerer en gut der hedder Spawn. Ved han har lavet et par guides til konvertering. Han har dem på sin hjemmeside.
QuoteOriginally posted by SlackeR
De skal ligge i MP4. Jeg kan ikke helt huske det, men på de danske mobilforums florerer en gut der hedder Spawn. Ved han har lavet et par guides til konvertering. Han har dem på sin hjemmeside.
Hedder hans hjemmeside ?
QuoteOriginally posted by Eth0
Hedder hans hjemmeside ?
Spawnweb.dk..
Men der er ikke direkte adgang til guiden via interfacet, og jeg har mistet linket. Du bør kunne finde den på http://www.mobil-forum.dk.
yup mp4 eller 3.gp
.mp4 er klart bedst, men fylder også mere....
QuoteOriginally posted by JuiCe
yup mp4 eller 3.gp
.mp4 er klart bedst, men fylder også mere....
Man kan jo slet ikke se 3gp
Nu har jeg lagt dem ind på min mobil og når der sker noget hurtigt går det i hak ? hvorfor det ?