Entertaining myself!

• Der er ikke nogle "normal"-lette-gratis programmer man kan gøre det med? Altså.. Bare sådan noget lign..?
    Ved ikke hvor godt det bliver hvis man ordner det i paint..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen
    Der er ikke nogle "normal"-lette-gratis programmer man kan gøre det med? Altså.. Bare sådan noget lign..?
    Ved ikke hvor godt det bliver hvis man ordner det i paint..

Det bliver ikke svært at lave i paint :D du skal bare klippe i de forskellige billeder og vupti! :)

Originally posted by Sila
    Jamen så vil jeg da officelt sige undskyld til Mikkel!

aim so sowwy, plisss fårgive mi!

Håber du kan tage det fister! ;)

Jamen i lige måde. :9xo

Fik vist bare et forkert indtryk. Dels fordi du ikke rigtig præsenterede meningen med tråden, og dels fordi jeg lige havde læst et vis nonsens-indlæg i Tele2-tråden. ;) Så troede egentlig bare du havde fundet billedet et tilfældigt sted på nettet ... :boxed:

Men lad det bare være glemt. Jeg synes naturligvis også de er flot lavet, og kan såmænd sagtens se det interessante ved det. ;)

• Ganske cool lavet. Vi prøvede på at lave noget lignende på vores kursus i filmning, hvilket altså ikke bare var et billede :)

Men ja, Extract er meget smart :)

• Kan huske vi også lavede noget ligende i folkeskolen. Vi skulle lave film hvor en af mine klassekammerater skulle skyde en anden klassekammerat, som var klædt ud som alien. Ham der redigerede filmede til sidst fik så sat 2 scener sammen, en blank scene og en med min klassekammerat. Det så monster godt ud da han forsvandt langsomt væk fra billedet :D

• Hey med dig...

Cool lavet...

Hmm er der nogen som lii kan hjælpe med her?

jeg har prøvet under extract men kan sQ ikke få det til at virke.... andre som har prøvet det?

• Jeg lagde de 4 billeder jeg havde sammen til et billede!

1 billede med 4 lag

klik på det ene lag og op på filter - Extract.

Lav en ring rundt om det du vil have klippet ind på dit billede, derefter skal billedet fyldes op med Fill tool, dette er stadig i Extract.

Tryk derefter ok og vupti billederne er klippet sammen! ;)

• Jeg undrer mig bare lige over én ting...

Hvis vi som eksempel tager billedet med boldspil i haven, hvad så hvis vinden rusker lidt i træerne, eller noget andet der forårsager forskel på billederne?

Så går det vel ikke? Eller hvordan kommer det så til at se ud?

Hvor ens skal billederne være før dit "nummer" kan laves? :)

• det kan man også lave med gammeldags kameraer, hvor man tager to eller flere billeder oven i hinanden.

den effekt er virkelig fed, og har vist et gammelt billede liggende hvor den samme effekt skete med mig på et gammeldags kamera, der er der på en eller anden ukendt måde kommet en "klon" af mig med.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Godt lavet :D
    Har desværre ikke photoshop på min nye bærbar endnu, og så tror jeg slet ikke at jeg kan finde ud af det.
    But nice done :9xo

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

• I det her tilfælde, hvor kun personen klippes ud, skulle det ikke betyde noget. Dog når det er noget man filmer, så betyder det noget. Der skal det helst være i et studio med samme belysning osv.