Slange æder Flodhest

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Ja, men det er vist aldrig sket?
    Men føj den der film med Slangen vs. Grisen, man havde ikke behøvet at se hvad der skete bagfra grisen 8o


    Det er sket ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • så er man da også dum hvis man bliver spist af en slange, medmindre du falder ned fra et træ i regnskoven og brækker alle dine knogler og så kommer der en anaconda og æder dig, eller noget.. bare min mening at der skal da en speciel situation for at blive ædt af en slange

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    så er man da også dum hvis man bliver spist af en slange, medmindre du falder ned fra et træ i regnskoven og brækker alle dine knogler og så kommer der en anaconda og æder dig, eller noget.. bare min mening at der skal da en speciel situation for at blive ædt af en slange



    Det sker jo somregel når de arbejder, og ikke kan se dem i det høje græs, eller i vandet ;) Tro mig, de dyr har forstand på bagholds-angreb ;)

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    okay, men det er da en nederen død... :ph34r:


    Ja altså, når du bliver klemt af en 150kg slange, så ved du det kun går en vej.. Det er fysisk umuligt at komme fra fra en 4 meter + kvælerslange når den tager fat, så meget kraft er der bag presset! Men teorien om at de "knuser" en er en skrøne.. Hver gang man ånder ud klemmer den lidt mere så du ikke kan ånde ind igen, derved kvæler den..

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    8o kæmpe nedtur



    Jeps, men stadig fascinerende.. Kan du blive lige så stærk en dag, så sig lige til.. Så vil jeg godt lige have et par råd eller 3 :D

  • Så skulle i bare se mig når jeg er til kæmpebuffet :dance: Heldigvis plejer der ikke at være nogen der skræmmer mig :)) Måske rykker folk lidt væk og hvisker indbyrdes, men altså... :$

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Så skulle i bare se mig når jeg er til kæmpebuffet :dance: Heldigvis plejer der ikke at være nogen der skræmmer mig :)) Måske rykker folk lidt væk og hvisker indbyrdes, men altså... :$


    Haha good one.. :clap:

  • Han$en, er nu heller ikke ude på at starte vild diskution eller skabe uvenner osv..


    Men kig lige her..


    1: Tigerpyton : http://www.nat.au.dk/visgrafik.asp?id=294


    2: Netpyton: http://members.lycos.nl/poafot…eulen_ralph/Netpython.JPG
    Denne kan godt ligne til forveksling. men mønsteret er altså ikke det samme, hverken på hovede eller krop


    3: Anaconda : http://markmlucas.com/images/B…anaconda%20green%2034.JPG


    Prøv og læg mærke til pletterne (øjnene) i mønstret, se derefter filmen, og fortæl mig igen at du tror det er en pyton.. lige meget hvad du siger, så bliver det ALDRIG en pyton.. NOGEN A DEM.. :cheers:


    Endnu en anaconda Bare den gule art. :) : http://markmlucas.com/images/B…naconda%20yellow%2012.jpg


    Det er og bliver bare ikke pytoner.. og det VED jeg.. jeg har haft krybdyr i MANGE år.. og 2 a mine nærmeste venner arbejder i Randers Regnskov, hvor de også har anacondaer..


  • Er stadig uenig.. Vil heller ikke på nogen måde kunne sammenligne Tigerpython og Netpython, men derimod er Klippepython og Tigerpython meget ens hvad angår farver, mønstre og størrelse. Der er dog bare mere "mat-hed" hos klippepythonen, og den er en smule slankere end en Tiger. Har andre kammi's der bekræfter mine ord, men igen har du sikkert nogen der vil bekræfte dine, og det kan vi blive ved med indtil vi har set begge film i en seriøs kvalitet, så lad os kalde det delte meninger, og stoppe her inden det går over gevind :D


    Men noget helt andet - hvad er det primære du holder/har holdt, og holder du stadig? Evt. svar på PM eller MSN for at vi ikke kommer ud i alt for meget OT :cheers:

  • Jamen hva har jeg næsten ikke haft...


    Har haft..


    Tigerpyton (3 Stk Alle lever endnu hos en kammerat)
    Netpyton (1 stk døde for kort tid siden hos en kammerat pga noget sygdom)
    Rottesnog (1stk gik til at sygdom hos samme kammerat)
    kongeboa (2 stklever stadig ved samme kammerat som har pyton)
    Oksefrø'er
    Vandrende pinde
    Knælere (De helt store)
    rov tæger
    Skolopender
    Fugle edderkopper
    Rørspindere
    Tarantel
    Skorpioner (Kejser og sand)
    SteppeVaran
    Kamæleon
    Leguaner
    pirat fisk
    Papegøjer
    Parakitter


    En enkelt næsebjørn og en Vaskebjørn.. og har haft en silkeabe ganske kort, gav den væk til en der opdrættede dem fordi den var ved at dø pga den var blevet adskilt fra sin partner.. den havde det meget skidt rigtig længe, men overlevede og fik det bedre efter den var kommet ud til hende der opdrætter den på trods a de danner par for livet..


    Jeg har ikke nogen dyr lige i øjeblikket, og har heller ikke planer om at starte op igen.. selvom jeg syntes det kunne være spændende, og selvom jeg faktisk gerne vil.. Men har en kone der sikkert ville flå hovedet a mig og rejse med alle mine ting, hvis jeg tog sådanne ting ind i huset.. *LOL*
    :cheers:
    Og kender så de 2 der arbejder hos Randers regnskov som alle har huset fyldt a alle mulige dyr og skæg sager.. og kender en del andre som også går enormt højt op i tingene som også har en del forskellige dyr



  • Hvis du har holdt Tigerpython og Netpython efter 1. marts 2001 har du vel også en tilladelse? :P


    Jeg har sq også været mega meget rundt, men for 2 år siden er det kun gået ud på kamæleoner og fugleedderkopper, og har da en hel del rendene lige nu ;)