Nyt design til firmahjemmesiden

  • Computerskærmen i flashen passer slet ikke ind..


    Og så synes jeg at der er for få farver til at symbolisere et reklamefirma, hvor reklamer jo skal være noget som man lægger mærke til.


    Der mangler en kant på billederne imo ... kan ikke lide når det bare forsvinder ud... bare en lille sort stroke på 1 px..


    Og så nede i bunden af siden, skal "Lille kongensgade" ikke være Lille Kongensgade ?

  • Jeg sender link til tråden imorn en gang, så i ska bare blive ved! Specielt mht. sådan nogle småfejl zlinky hentyder til der ved adressen i bunden

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ganske flot - Men generalt kan du gøre det der bedre KarGa :9xo.


    Jeg laver ikke designs, jeg programmerer bare siden :) Og lige præcis med den her side har jeg bare lavet tilretningerne... har ikk engang sat selve siden op, det har en af mine kolleger

  • visitkort osv bør stå mere "ud" i farverne..lidt chock effekt ved at bruge en uventet farve fx blå/rød istedet.....generelt er jeg ikke særlig glad for de farver der, men de er behagelige nok for øjnene.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Lad falshfilmen køre en enkelt gang, dvs. ingen loop. Det trækker utrolig meget opmærksomhed fra de skriftlige informationerne på siden, at der hele tiden er bevægelse. Ellers ser det godt ud, ikke for smart, og ikke overdrevet kedelig. Godt enkelt design.


    Edit: Og som Fragman hentyder, så vil det være rart med en kontrastfarve, en lille smule orange vil gøre underværker. Hver gang du har 90% kold farve, så skal du have 10% varm farve.