• Davs.
    Efter en lang pause med World of Warcraft, blev jeg inviteret med i Zul'Gurub igår. Dejligt tænker jeg, desværre skulle jeg lige respecce men det var der intet problem i, da en ven skyldte mig 250g. Det skal siges at jeg kender ham IRL og stoler 100% på ham.
    Nå, han kommer til Orgrimmar og vi trader pengene. Jeg tænker ikke yderligere over om jeg har fået dem, men smutter til Undercity og efter det sedvanlige lag, bliver jeg dissconnectet. Jeg kommer, efter et relog ind igen, og smutter hen til det sted hvor jeg skal respecce, men what, jeg har kun 17g.
    Jeg ringer til min ven som har mistet pengene. Fuck, ingen ZG.

Nogle der har oplevet det samme?
    Jeg har iøvrigt skrevet en ticket til en GM.

• det ikk noget en friend trainede en undead op til 25 ved hjælp af at han sad nonstop 2 dage og havde 50 g ikk så meget men så kommer han til at trykke med foden holder den inde og slukker den da han logger ind igen er den væk
    ?????? lød som en løgn han skrev også ind til gm han fik en lvl 30 gratis samme server race art og han fik 200 g men ingen ting kun 1 hearthstone så det var heldigt

• Forstod kun det halve af det du skrev Howa, prøv og sæt punktum og komma, det hjælper en del på forståelsen.
    Tror heller ikke på at nogen GM giver en lvl 30 character væk og så 200g oveni hatten, det lyder meget usandsynligt...

Originally posted by købkøb
    Jeg havde det samme problem...

Jeg mistede 320g, og fik bare at vidde af GM's at det var der ikke noget at gøre ved...

Nej GM's kan ikke gøre noget ved mistet guld og items ved transfer.

Hvis de tog sig af det kunne de ikke bestille andet end at "hjælpe" folk der mener de har mistet x-antal guld ved en trasnfer.

Jeg har mistet items til en værdi til omkring ca. 50g, ikke helt det samme, men samme svar man får tilbage. De kan ikke gøre noget ved det. :/

• Det løgn, for det kan en GM slet ikke gøre på nogen servere.

og jeg tillod mig lige at lave lidt gramatiske rettelser

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

• Nåh så det var dansk han havde skrevet. Jeg var i tvivl om det var gutterspeak eller noget helt andet..

• Det er faktisk ikke helt rigtigt af GM's ikke kan gøre noget ved mistede ting, fordi du kan nemlig få EN ting tilbage per account, så hvis du har mistet din Helm of Wrath ved disconnect eller noget i den stil, så kan du godt få den tilbage, men så kan du absolut ikke få mere tilbage nogensinde, og det gælder for alle dine chars, kun en ting tilbage per account

Originally posted by Morten
    Det er også kun fordi du er lidt sej oliver22 ;)

Det må det være. Sidst jeg snakkede med en GM var det nemlig også kun en ting man kunne få. Eller det var så guld i det sammenhæng, men hvis jeg valgte at få det igen kunne jeg aldrig mere få noget igen der var forsvundet.
    Kun et magisk ønske.

• jamen så lyver min ven, han har også løjet om mange ting.

• Hvis du drikker dig stiv og sletter din char kan en GM godt restore den for dig. men han kan absolut ikke bare lave en lvl 30 for en og stikke en 200g.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W