Da vinci

  • Skal helt klart ind og se den! Var helt tosset med bogen, kunne slet ikke lægge den igen. Den bedste bog jeg har læst! Ikke at det siger så meget, det er måske den 3. bog jeg læser som ikke har været valgt af skolen, hehe.


    Men ja, historien er god, selvom jeg ikke helt tror på det hele, er der meget jeg tror der passer.


    :)

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Jesus har levet. Det er jo dokumenteret i lange baner. Det store spørgsmål er om han var Guds søn, profet, fusker eller bare en hel normal fyr ;)


    Nå for søren :P Se det vidste jeg så intet om :)

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Jeg har læst bogen, og jeg skal helt klart se den. Lige hvornår det bliver ved jeg ikke helt, men i hvert fald i biografen *G*


    Macimuz: Du skal lige have dit kort.


    Ye, skal hente billetter til X-Men 3 senest på fredag. Men kontakter dig lige ;)


    håber filmen jeg "så" var god :$

  • Quote

    Originally posted by Howa
    og hvem er så denne da vinci
    lyder stener og kedeligt gad ikk og bruge penge
    til bio. bare for sådan en skod film


    Så lad være, der er slet ingen der tvinger dig til at se den - der er heller ingen der tvinger dig til at fylde denne tråd med dine indlæg der ikke bidrager med noget godt.


    Mens du tænker over hvem Leonardo Da Vinci var, kan du evt. besøge denne hjemmeside.




    Macimuz: Jeg skal op til den gamle i morgen, kan komme forbi med det hvis det er. Og det var en god film du så :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Howa
    nåååååår :D


    var det leonardo da vinci
    kunne ikk kende navnet da der kun stod da vinci
    han er 2tal på min top 10 skuespiller :clap: :D
    skal helt klart se den :D


    Nu stopper du! Plzz det er joke right?? Leonardo da vinci er en kendt maler fra 1400 talet ud fra hukommelsen! Du tænker på leonardo di caprio!

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Nu stopper du! Plzz det er joke right?? Leonardo da vinci er en kendt maler fra 1400 talet ud fra hukommelsen! Du tænker på leonardo di caprio!


    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOH slog mig selv da jeg læste dit post sorry nå men jeg blander mig uden om som sagt han stinker

  • LOL, du er da stiv knægt ^o)..


    glæder mig til at se filmen, tror den er go, har overvejet om man skulle ud og købe bogen

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

  • Quote

    Originally posted by Howa


    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOH slog mig selv da jeg læste dit post sorry nå men jeg blander mig uden om som sagt han stinker


    haha :D


    for fedt :D


    tror den er rigtig god. har ikke læst bogen, men tager ind og ser den med kæresten på søndag :)

  • Som allerede er blevet sagt, er bogen rigtig god. Klart den bedste bog jeg nogensinde har læst. Den er seriøst det anmelderne kalder en "pageturner". Læste bogen på 3 dage, kunne ikke slippe den.


    Kan klart anbefales!



    Og skal da helt sikkert også se filmen i biografen, forhåbentlig i weekenden :)


    EDIT: Kan forresten også godt anbefale Engle og Dæmoner (næsten lige så god), Digital Fortress (ved ikke om den findes på dansk..) og Deception Point (ved ligeledes heller ikke om den findes på dansk..) :))


  • bare lige send en sms, så skal jeg lige sige om jeg er hjemme.


    Anyways, hvad har du røget Howa?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Må hellere prøve at fange den dokumentar :)


    Yup, lyder som en god idé.


    Det er forresten Afsløringen af Da Vinci Mysteriet der bliver vist:


    Quote

    Amr. dokumentar går bag Dan Browns bestseller


    Forfatteren Dan Brown har tryllebundet millioner af læsere over hele verden med den gådefulde spændingsroman "Da Vinci Mysteriet", hvor han gør Jesus til både ægtemand og far. Simon Cox er forfatter til en anden bestseller "Nøglen til Da Vinci Mysteriet", og med ham som guide får seerne mulighed for at komme tæt på de mysterier, Dan Browns roman er spækket med.


    Vært: Simon Cox.

  • Uhhh det lover ikke godt drengne... :rolleyes:


    Den har fået en pænt dårlig første præmiere :(

  • Udmærket film, så den igår
    Spændende historie..


    Dog ikke en film jeg kunne finde på at se igen

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP