Java programmer (torrent trackers) + WoW = computer fryser/dør

  • Som topic siger. Når jeg kører et Torrent-program (Kører Java) og derefter starter WoW fryser min PC næsten, det er totalt umuligt at åbne WoW og bliver nød til at lukke spillet igen da det ellers vil tage 15 bare for at få start skærmen op..


    Nogen der har været ude for noget lignede?


    Har nyeste version af Java.

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Som topic siger. Når jeg kører et Torrent-program (Kører Java) og derefter starter WoW fryser min PC næsten, det er totalt umuligt at åbne WoW og bliver nød til at lukke spillet igen da det ellers vil tage 15 bare for at få start skærmen op..


    Nogen der har været ude for noget lignede?


    Har nyeste version af Java.


    Nej, du kan jo bare lade være med at have java kørende..

  • Er sikker på det Azureus du bruger ikk? Har du den nyeste version? Hvis den stadigvæk fryser, så prøv utorrent, det er bare en .exe fil som skal startes, og så køre det hele af sig selv, men du skal lige ind og slå DHT fra hvis du køre på en ratio baseret tracker. Bruger det selv og det køre kanont, det er også det mest udbrete efter Azureus, det bruger også kun 1-2Mb rasurser, hvor Azureus bruger 50Mb.


    Hehe (Zlinky) I samme sek. :)

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Er sikker på det Azureus du bruger ikk? Har du den nyeste version? Hvis den stadigvæk fryser, så prøv utorrent, det er bare en .exe fil som skal startes, og så køre det hele af sig selv, men du skal lige ind og slå DHT fra hvis du køre på en ratio baseret tracker. Bruger det selv og det køre kanont, det er også det mest udbrete efter Azureus, det bruger også kun 1-2Mb rasurser, hvor Azureus bruger 50Mb.


    Hehe (Zlinky) I samme sek. :)


    Er der ekko herinde eller hvad? :crazyeyes:

  • karga, *suk* var lige ved at skrive det igen ;) men ja, varme anbefalinger af utorrent herfra også. Azureus trækker alt for meget :) FÅ 7 VENNER TIL AT INSTALLERE DET INDEN KL 24 ELLERS DØR DU! Send beskeden videre...

  • Quote

    Originally posted by deaz
    karga, *suk* var lige ved at skrive det igen ;) men ja, varme anbefalinger af utorrent herfra også. Azureus trækker alt for meget :) FÅ 7 VENNER TIL AT INSTALLERE DET INDEN KL 24 ELLERS DØR DU! Send beskeden videre...


    Dvs. du har lige dødsdømt os alle, eftersom utorrent ikke skal installeres ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Dvs. du har lige dødsdømt os alle, eftersom utorrent ikke skal installeres ;)


    Ja nyd dine sidste 3 timer, jeg ville bruge dem på at onanere og spise cheeseburgere.

  • Ville også anbefale Bitcomet!

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2