hvad er jeres mening om spil?

• Tja efter alle de undersøgelser der bliver foretaget rundt omkring i verdenen, vælger jeg at tro på at det faktisk gavner/udvikler koncentrationsevnen og det sociale hos de helt unge. (nyhederne for et par mdr siden).

Derfor øver jeg mig stadig i at ''koncentrere'' mig og blive ''social'' selvom jeg er 25 ;) he he

Originally posted by Torque
    Gad vide hvad man så lærer af at spille postal 2 8o

Ingenting :)

Med mindre at golfspil med folks hoveder er en hverdagsting for nogen af jer?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Aerial
    Tja efter alle de undersøgelser der bliver foretaget rundt omkring i verdenen, vælger jeg at tro på at det faktisk gavner/udvikler koncentrationsevnen og det sociale hos de helt unge. (nyhederne for et par mdr siden).

Derfor øver jeg mig stadig i at ''koncentrere'' mig og blive ''social'' selvom jeg er 25 ;) he he

ENIG
    er selv 28 men er overbevist om at 1-2 timers bf 1942 om dagen er med til at styrke mine reaktionsevner :D

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Originally posted by Getalife
    Cartman har lært hvordan man kører bil i GTA3...

lol ja også er det ikke løgn..
    ´min ven lige havde offert 15000 på en chip til hans toyota sports van skulle jeg jo afprøve den ja så kan i jo regne ud at jeg kørte galt i et sving ramte kanstenen BANG så lage bilen på taget ved siden af thyborøns skulptur hvor neptun knepper en kælling,,,og ja min ven endte på hospitalet også med en piskesmæld og nogle blodsamlinger.

• Så kan man bare lære at køre ordentligt...tsk-tsk.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• hmm var det inde i en by GRRRrrrrr

går amok over folk ska køre sådan inde i en by

istedet for og køre et eller andet afsides sted hen hvor der er goe oversigtforhold så man ka reagere hvis der kommer cyklister/fodgængere/modkørende
    hvis man endelig ska køre hurtigere end loven tillader

4070 Ti Gigabyte

• Har valgt den med kicket, (Den uden med "Jeg lærer noget") fordi DET GØR JEG SERIØST...

F.eks vis jeg lige spiller GTA og politiet er tæt også jeg lige undgår dem siger jeg da også lige for mig selv "FUCK JEG ER GO'"

Og det vildeste rush er 100% = CS, når mig og gutterne gamer ovre ved mig og vi spiller om Smøgere :))8o

• nu skal i se hvilket lorte samfund jeg bor i!!!!....

hentede lige dagbladet idag ihåb om at der var et billede af uheldet men der var istedet en spalte med hvad de tror der er sket:

Løb fra uheld
    THYBORØN: Tre unge mænd kørte lørdag aften klokken 19.46 galt i en bil i Vesterhavsgade i Thyborøn. bilen væltede om på taget, men ingen personer kom til skade, og de 3 unge lod bilen være og løb fra stedet efter uheldet. Efterfølgende fandt politiet dog føren af bilen i byen, og det blev aftalt, at den unge mand selv skulle tag kontakt til falck for at få bilen fjernet og til kommunen for at få lavet den ødelagte skiltning igen i Vesterhavsgade.

lol hvad!!! for det første det var om fredagen og vi var 2 i bilen ikke 3 og vi løb ikke men ventede på at polititet skulle komme HUH? hvad fanden lorte jyder og deres vandrehistorier

men som min kammarat sage: Du skal da være glad for der ikke var ekstra bladet der havde skrevet historien så havde det pludselig været 9 anden generations indvandrere der havde havde været ude og tømme villaer i deres kassevogn, der havde taget 3 6 årige piger som gidsler og som kørte galt efter 2 timers biljagt igennem 7 byer,alle havde drukket mindst 3 liter vodka og der var mindst 2 dødsfald.Så du er sluppet billigt

• hva med at poste det offtopic?? :] Jeg syntes ikke lige at det passer ind i min tråd :]

Originally posted by Cartman_dk

lol ja også er det ikke løgn..
    ´min ven lige havde offert 15000 på en chip til hans toyota sports van skulle jeg jo afprøve den ja så kan i jo regne ud at jeg kørte galt i et sving ramte kanstenen BANG så lage bilen på taget ved siden af thyborøns skulptur hvor neptun knepper en kælling,,,og ja min ven endte på hospitalet også med en piskesmæld og nogle blodsamlinger.

Fart-tåber har jeg ikke medlidenhed med X( De burde ikke køre bil ! Hvad nu hvis de dræber en uskyldig trafikant el. fodgænger ?( De burde tænke på konsekvenserne inden de udfører deres tåbelige handlinger X( Sorry - men bli'r s.. X( når jeg læser om sådan noget snot !! Hold jer til bil/racespil når i skal være smarte !

Originally posted by bentzin
    Fart-tåber har jeg ikke medlidenhed med X( De burde ikke køre bil ! Hvad nu hvis de dræber en uskyldig trafikant el. fodgænger ?( De burde tænke på konsekvenserne inden de udfører deres tåbelige handlinger X( Sorry - men bli'r s.. X( når jeg læser om sådan noget snot !!

Jeg er helt enig med dig... Ærgeligt de ikke brækkede deres ben, så de kunne trille lidt rundt i en kølestol og venne sig til at lære at køre ordenligt. ;):))

Originally posted by Cartman_dk
    hvad fanden lorte jyder og deres vandrehistorier

Gider du godt tage dig lidt sammen? Et er at dig og dine venner åbentbart ikke kan finde ud af at færdes i trafikken...men...

• Tja, det eneste spil jeg har prøvet hvor man kunne lære noget var Backpacker..... Har desværre ikke selv tiden til spil. Og det interesserer mig faktisk heller ikke så meget. Men jeg kan nemt forstå dem der mere eller mindre er afhængige af den slags. Jeg har de fleste "fede" spil som mine børn bruger. Jeg har jo ellers en maskine der næsten er skab til spil, men det bliver aldrig rigtig til noget. Købte et MS Sidewinder Precission2 joystick for et par måneder siden, sammen med et fly-simulator-spil. Indtil videre har jeg ikke engang fået taget mig sammen til at installere spillet. Ellers bliver det kun en meget sjælden gang til lidt Quake3, eller Wolfenstein via hjemmenetværket...

Originally posted by Torque

Du får nok ikke brug for viden em M4'ere, Desert-eagles osv i det danske forsvar - de render stadig rundt med M75'ere, mener jeg. Nogle steder har de vist fået M95.

Deres LMG'ere er de samme, som tyskerne skød på OS med under WWII

Garand-geværet og den gamle MP49 er alle steder blever skiftet ud med M75. Den Internationale Brigade bruger M95. M62 maskingeværet er vidst også blevet udfaset til fordel for...Øh, der gik skærmen vidst ned. Kan bare ikke lige huske det.

• Tja.. fx i serious sam, både 1 og 2, rejser man gennem tiden og smadrer monstrer.

Man er faktisk mange steder, hovedsageligt Ægypten, men også Inkariget, og andet..

Jeg har gennemført begge spil - meen, jeg har egentlig ikk lært noget :)) :)) :))

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP