QuoteOriginally posted by rasmusvn
Så længe din "vampyraisme" er på 25 mister du ikke liv i sollys. Dette opnår du ved at drikke lidt blod.
Okay. Og det kan jeg kun gøre fra folk der sover?
QuoteOriginally posted by rasmusvn
Så længe din "vampyraisme" er på 25 mister du ikke liv i sollys. Dette opnår du ved at drikke lidt blod.
Okay. Og det kan jeg kun gøre fra folk der sover?
Der findes sådanne flasker nogle steder.
Feeding
In order to feed, a sleeping humanoid must be found. Feeding on a stunned, paralyzed or a dead person is not possible. To feed, simply "activate" the person. Doing so while not sneaking will give a choice between Feeding and Talking, doing so while sneaking gives a choice between Feeding and Pickpocketing. It is advised to sneak attempting to feed, as it is not strictly legal. If someone else witnesses a feeding, it will be reported as a crime with a bounty of 40 gold (it is treated as an assault charge). Being caught feeding also wakes up the victim. Feeding does not kill nor harm the person (they are not turned into vampires). With the exception of Imperial Guards, being stealthy while feeding will rarely result in the NPC waking up. Imperial Guards can prove to be very difficult to feed on as they seem to be far more aware than other NPCs. Guards seem to often be woken up to the feeding and attempt to arrest you as a result. However, feeding on any humanoid will garner the same results, so guards can be avoided as they offer no special feeding bonuses. Do note, however, feeding on other vampires is impossible. Attempting to feed on another vampire will not get a dialog box, but instead the vampire will simply react as though Vampirism had never been contracted. They will wake up for conversation if sneak is not being used, or pick pocketed if sneak is used.
The easiest way to feed is to go to the sleeping hall of your favorite guild at night. Breaking into a house and feeding on the owner will work for you too, although some people do not spend the whole night in their home, and you might just find an empty bed, or they might be awake and report you to the guards for trespassing or even attack you, so it's a calculated risk at best. Inns may provide a decent blood supply too. If you are bored with feeding on the poor on the street, you can try to break in to the Arch-Mage's bedroom and see what he tastes like, just as a change.
It is a good idea to start feeding once NPCs start making comments asking if you're feeling well.
Jeg tror altså dælme snart jeg smider mit oblivion spil ud. Jeg kan jo på ingen måde komme videre?
Hvis jeg skal drikke noget blod skal jeg vente til det bliver aften (12 timer) inden den tid er jeg død for længst.
Hvis jeg skal tage til det sted min quest siger kan jeg ikke benytte mig af fast travel jeg skal istedet ride og jeg kan ikke nå at komme frem før jeg dør.
I siger jeg allerede før jeg lægger mig til at sove har en virus der kommer i udbrud når jeg sover? Det har jeg altså ikke. Det står ihvertfald ingen steder. Og hvor dælen får jeg en potion der kan fjerne det lort?
HJÆLP!
Så brug dog udødelighedskoden i det lille stykke tid hvor du rejser hen til det sted som der står i din quest, hvis du virkelig er SÅ desperat
Jeg valgte at skrive koden, da jeg havde indsamlet de ingredienser til kuren i en "forkert" rækkefølge, hvilket åbentbart er en kendt bug i spillet.
Så selvom jeg har alt hvad jeg skal bruge for at blive kureret, så siger hun stadig jeg mangler nogle ting
Så måtte der en kode til
QuoteOriginally posted by Aerial
Jeg valgte at skrive koden, da jeg havde indsamlet de ingredienser til kuren i en "forkert" rækkefølge, hvilket åbentbart er en kendt bug i spillet.
Så selvom jeg har alt hvad jeg skal bruge for at blive kureret, så siger hun stadig jeg mangler nogle ting
Så måtte der en kode til
Der er en satans masse bugs i Oblivion
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Glitches/Goofs
Ang. overstående quest skal ingredienserne afleveres i følgende rækkefølge:
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Psychoras
Jeg tror altså dælme snart jeg smider mit oblivion spil ud. Jeg kan jo på ingen måde komme videre?
Hvis jeg skal drikke noget blod skal jeg vente til det bliver aften (12 timer) inden den tid er jeg død for længst.
Hvis jeg skal tage til det sted min quest siger kan jeg ikke benytte mig af fast travel jeg skal istedet ride og jeg kan ikke nå at komme frem før jeg dør.
I siger jeg allerede før jeg lægger mig til at sove har en virus der kommer i udbrud når jeg sover? Det har jeg altså ikke. Det står ihvertfald ingen steder. Og hvor dælen får jeg en potion der kan fjerne det lort?
HJÆLP!
Jamen... du kan da bare fast travel'e om natten?! hva er problemet? Snak med folk for at finde frem til den quest hvor du skal lave en antidote til vampyrism. Det er pisse irriterende, og en lang dum quest, men det er jo en del af spillet. Der er ikke andet for end at komme igang
QuoteOriginally posted by sct_nicolaus
Jamen... du kan da bare fast travel'e om natten?! hva er problemet? Snak med folk for at finde frem til den quest hvor du skal lave en antidote til vampyrism. Det er pisse irriterende, og en lang dum quest, men det er jo en del af spillet. Der er ikke andet for end at komme igang
Læs nu lige hvad jeg skriver.
Jeg har ingen mulighed for at rejse om natten for det kan simpelthen ikke blive nat uden jeg dør. Og det er uanset om jeg bare venter og mit liv render ud eller jeg trykker t og vælger antal timer jeg vil vente.
Brug den ting jeg linkede til, og så når du er blevet menneske igen, så fjern den script.
QuoteOriginally posted by Psychoras
Jeg har ingen mulighed for at rejse om natten for det kan simpelthen ikke blive nat uden jeg dør. Og det er uanset om jeg bare venter og mit liv render ud eller jeg trykker t og vælger antal timer jeg vil vente.
Er du indenfor? sørg for ikke at være i solen.
slug lidt blod fra folk om natten.......så kan du tåle sollyset....
QuoteOriginally posted by Psychoras
Ja det er klart hvis du står på en alpetop og venter på det bliver mørkt... du skal selvfølgelig gå indenfor et sted...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by rasmusvn
Der er en satans masse bugs i Oblivion
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Glitches/Goofs
Ang. overstående quest skal ingredienserne afleveres i følgende rækkefølge:
Ja jeg ved, men det fandt jeg selvfølgelig først ud af efter mange timers spil, så gad ikke til at køre 5 levels tilbage, når der nu var en kode - lidt doven er man vel
kan kun anbefale folk at suge en masse til sig fra : http://www.oblivionforum.dk/index.php