Originally posted by Angelus
    toyota har lavet en der køre over 20km pr litter, kan sq ikke huske hvad den hedder.. noget med Ay??... det er ogs åen 4døret, med mindre bagaserum.. ;)

er det ikke sådan en lille tændstikæske?

mener at de har testet den i top gear, men kunne ikke lige finde videoen..
    der er 5 på hvert hold og så spiller de fodbold.. med bilerne..
    mener også de har spillet ishockey med nogle andre biler (kan ikke lige huske hvilke)

Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

• Syntes i skulle købe en bil som min søsters :))

Suzuki Grand Vitara 2.0 (5D, 4WD)
    ... Den har lige fået nye MONSTERFEDE 20"ere fælger og brede sutter :T ... Kostede også 20K for det, men nøj ... Giver den lige en LIDT bedre indstigningshøjde ... Kan jeg godt li jo :))

Den koster dog ca. 340K som den står, men man kan jo få en mindre model uden alt for meget lir til en billigere penge ... en lidt mindre motor kan man jo også leve med hvis det er.

• Med et km tal på ca 35000km årligt så gå efter en Tdi, det er klart billigst i længden.. Skal der fart over feltet hehe så skal det jo være et 2 hjulet legetøj:) Mit nye legetøj og ja når nålen ligger omkring 290 så begynder det faktisk at gå pænt stærkt.

Originally posted by Angelus
    toyota har lavet en der køre over 20km pr litter, kan sq ikke huske hvad den hedder.. noget med Ay??... det er ogs åen 4døret, med mindre bagaserum.. ;)

Ikke Ya?

Yaris.. ;)
    De kan køre temmelig langt.. Også over 20km/l, hvis bare man kører pænt.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb