"Chef" Stole

  • jeg leder efter en chef stol. en dejlig læder stol eller stof. prisen på omkring 1-2k..


    Helst et link. har været ude og kigge i Ikea eller Ide møbler.. ikke lige noget af interesse.. skal være armlæn på.


    Edit: Den skal kune lænes tilbage i

  • HAr for ik' så længe siden købt en Kläppe i IKEA og viste inden da ikke, at de havde så gode kontorstole. Den er suveræn imo. Den bedste jeg har haft til dato. Koster 2k og er alle pengene værd. :9xo


    [Blocked Image: http://www.ikea.com/PIAimages/51143_PE150702_S4.jpg]


    Til flittigt brug; specielt solid stol der tåler megen slid. Godkendt til kontorbrug.


    Trinløs justerbar siddehøjde med gasfjeder til komfortabel siddestilling.


    Justerbar siddedybde for at give den bedst støtte til lår og ryg.


    Aflåselig vippefunktion for rigtig siddestilling, indstillelig efter kropsvægt.


    Ryglæn kan justeres i højden; giver støtte i lænden og aflaster ryggen.


    Justerbar ryg og højde giver god støtte i lænden


    Armlæn kan justeres i højden, aflaster arme og skuldre.


    Kan varmt anbefale den !


    Edit: 10 år's Garanti er også værd at ta' med i betragtningerne. :9xo

  • uff den ser rigtig lækker ud. Jeg tænker Ferrari indenfor kontorstole :P


    Den type betræk. "Lehult".. er det den man kender fra normale stof betrukne stole?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg valgte selv en Rabami stol for et par år siden. Var egentligt på udkig efter en af de billige stole, men jeg kunne ikke rigtigt finde nogen jeg sad godt i. Så prøvede jeg RBM 815, så var jeg solgt. De brugte selv RBM stole derinde, og stole der var 3 år gamle kunne man kun se let slittage på, selvom de var blevet brugt hver dag siden, og ja siddekomforten var den samme!


    Den kostede så også 10 gange så meget som Bilka/Lars Larsens "Direktør" stole, men den har været alle pengene værd.


    Det fungerer sådan at man selv vælger det stof/læder der skal på ens stol, og så venter man ellers bare én uge - 14 dage på at den er færdig til én afhængig af hvad man skal have på.


    Købte selv 815'eren med armlæn og et af de dyre typer stof på. Det skal så siges at der er 5 års garanti på stolen, så det er måske en lille smule med til retfærdiggøre en pris på omkring 5K for en stol. Når engang denne her stol ikke kan mere, så er jeg ikke i tvivl om hvad jeg vælger igen :)


    Forresten her er da lige deres prisliste og her deres hjemmeside hvis det skulle have vakt interesse, selvom det er en "anelse" over budget :)) (Hvilket det også var dengang for mig)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Uha de ser tunge ud Aerial. Hvor meget vejer de?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Uha de ser tunge ud Aerial. Hvor meget vejer de?


    Dunno - den fra Bolia vejer en krig, men man sidder fuldstændig perfekt i den - skal man selvfølgelig også til den pris ;)