Ja hvad finder man ikke på hvis man keder sig, jeg syntes min seneste PC trængte til en grundig modifikation:

cascade OC af laptop
-
-
heheh
kom og ked dig med mig og hjælp mig med OC
Mvh Mads
-
Haha nice
-
Tom for fremtiden må du godt fri os for billeder af dig når du sidder på toilet
Ret sjovt projekt. Skal cascaden også tændes? -
Laptop modificeret med "letvægtscascade" med kabinet af aluminium kun 66 kg.
Modificeret samtidig køling af CPU, bundkort og den indbyggede grafik. Bemærk ekstraudstyret i form af USB mus, samt modificeret toiletsæde som øger frihøjden. Derved er der plads til montering af cascaden underneden.Stikkelsbærbenene er mine.
-
Originally posted by SlackeR
Tom for fremtiden må du godt fri os for billeder af dig når du sidder på toilet
Ret sjovt projekt. Skal cascaden også tændes?Tror du jeg har siddet på toilettet hele dagen for sjov!!!!!!
barberstikket på badeværelset kunne ikke klare det, den indbyggede sikring slog fra. Så der måtte trækkes en forlængerledning fra soveværelset.
-
Originally posted by Tom Holck
Tror du jeg har siddet på toilettet hele dagen for sjov!!!!!!
barberstikket på badeværelset kunne ikke klare det, den indbyggede sikring slog fra. Så der måtte trækkes en forlængerledning fra soveværelset.
Hehe ubehageligt. Jeg tror ikke der går mange minutter før der er is over det hele
-
cascade køling af ærbar, ja hvorfor ikke
held og lykke
-
Det er ellers dejligt at sidde på toilet
-
Nu kom den øvrige familie hjem, afbryder lige transmissionen!
Der kommer senere billeder. Men jeg kan godt røbe, CPU, fint OC ved begrænser coreVolt, det var rammen/bios der begrænsede galskaben.
Og begræbet tastaturet "fryser" fik en helt realistisk betydning.
-
Tom, jeg er sikker på dine patienter vil føle sig trykke hvis du smider det pic op ude ved work
"Det er så ham iført underbukserne med en bærbar i skødet på toilettet som skal se til dig omlidt"
-
Hvad er der i grunde i svinet?
-
Hehe Tom det er sgu noget specielt det der
Har det givet noget ekstra så?
-
Du er ikke rask Tom ... Fedt!
-
Tom, det er SÅ fedt at se sådan en tråd (inkl. billede), især på en dag som idag når man lige har haft en længere diskussion med fruen om hvorvidt man er sindssyg når man sidder med overtøj på inde på værelset med altandør og vinduer åbne for at få temp de sidste grader ned, også selv om det koster en forkølelse...
Så er det man VED at man ikke er HELT alene. Og din placering på toilettet er intet mindre end genial
-
Kanon fedt lavet!
Pas nu på du ikke får frost i løgene gamle hehe. -
Hey Tom, det er fandme for fed.
Men på den anden side, altså, der er jo ingen egentlige muligheder for at øge corevolt. med mindre du installerer centrino hardware control, så kan du (i mit tilfælde) få core op til 1.340V.
Og rammene... ja, det siger lidt sig selv at de ikke vil en dyt *G*
..
men ja, hvad går du egentlig og fedter med?
Syns ikke vi har hørt så meget fra dig de sidste mange måneder. Nu er det ikke sådan at du sidder og klargører et projekt som bare sparker alle 7 mil tilbage - vel? ... -
Nørj hvor jeg da grinte da jeg så det billede! - Det var da vildt!
Er virkelig glad for at se dig i auktion Tom, og et projekt som det der er sq alligevel alt for fedt!
-
genialt
Hva kan de så Oc'e ?
-
Originally posted by FlexQ
Hey Tom, det er fandme for fed.Men på den anden side, altså, der er jo ingen egentlige muligheder for at øge corevolt. med mindre du installerer centrino hardware control, så kan du (i mit tilfælde) få core op til 1.340V.
Og rammene... ja, det siger lidt sig selv at de ikke vil en dyt *G*
..
men ja, hvad går du egentlig og fedter med?
Syns ikke vi har hørt så meget fra dig de sidste mange måneder. Nu er det ikke sådan at du sidder og klargører et projekt som bare sparker alle 7 mil tilbage - vel? ...Ja notebook hardwarekontrol kan bruges til at sætte multi og volt på max, så står den ikke og svinger hele tiden
max volt på M780 er godt 1.4 volt det skulle være nok