• Klovn er efter min mening en del sjovere end LFLV. Skuespillet virker faktisk meget ægte, ihvertfald langt bedre end i LFLV, som virkede noget kunstigt med alle de påklistrede jokes der var. Og så slipper man for at høre på Katja Keans uendeligt amatøragtige behandling af jokes som ellers havde været sjove hvis ikke de kom fra hendes næb.
    Og Frank Hvam, han er sjov, ingen tvivl om det...

Men iøvrigt, det stikker jo ikke Casper & Mandril aftalen. Yes det stank af genialitet, som ingen kan gøre bedre end de 4 friske fyre!

Flodheste - nej tak!
    Mandriller - Yes Sir!

• klovn er mega godt.. super underholdning.. :9xo

eller, ja Klovn er lidt mere hygge humor.. mens lang fra las vegas er mere råd griner! hehe..

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• Klasse klasse afsnit her til aften. Forhelvede mand haha :D

Elsker når frank og casper har lavet noget lort, og pigerne er ude af rummet. Så er de bare totalt lige glade og de største drengerøve hehe. Og forhelvede hvor er hele Mias familie bare belastende hehe

• ja det var rimelig forudsigeligt. Men jo han var da lidt en klovn. Han fremstår jo ikke troværdig når han siger til Carøe, at han ikke havde kigget i hans papirer. Han kunne sige, at Mias far havde kigget økonomien igennem og de på den måde var kommet frem til budet. Man kunne da sagtens tale sig ud af situationen - også selvom Carøe er en nar.

Men ja vidste at (SPOILER AHEAD):

1) Frank ville få et gensyn med den kørelærer på en eller anden måde
    2) Der ville komme en situation med sommerhuset og Carøe
    3) At Mia ville finde ud af, at det var Caspers ide
    4) At Mias far ville se Paradis regningen
    5) At der ville komme en politibil
    6) At Carøe ville trække sig som vidne pga det fucking sommerhus.

MEN. Synes de leverede mange af tingene på en skæv måde, der alligevel overraskede mig. Jeg troede at Carøe ville flippe over at Frank havde budt, men det gjorde han ikke og så tænkte jeg ikke det ville gå i fuck igen. Indtil at Franks telefon ringede, så vidste man godt hvad der ville ske. Og så ja, så at det var Mias far der afslørede dem i deres sexshopperi havde jeg heller ikke forudset.

Så ja man kunne godt regne hovedplotpunkterne ud, men afsnittet skiftede hele tiden retning og så var det pisse sjovt. Og ikke værst med Mia i den kjole der :$

• Nogen der ved hvornår sæson 3 udkommer ?

Men ja det er pisse griner.. Jeg kunne slet ikke grine af Langt Fra Las Vegas, jeg kedet mig når jeg så det.. Det var faktisk røvsygt :D

Men derimod klovn kan få mig til at grine.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet en gang, sidst af celfa ().

• Mit yndlingsafsnit er Afsnit 6 - "Løft ikke hunden" hvor Frank tilfældigt møder sin ungdomskæreste i en affaldscontainer på jagt efter et guldur. Casper er rystet over, at Frank har datet en, der kan falde så dybt. Hun inviterer Frank og Mia til middag. De ankommer med en halv flæskesteg som gave, og det udvikler sig til en voldsom pinlig affære.

Det er så godt det afsnit!

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

Originally posted by ArchieM
    Forresten er der nogen som har melodierne fra Klovn?
    Man bliver i pisse godt humør når man hører dem :clap:

Jeg har melodien. Men man kan jo ikke pm'e dig X(

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by celfa

Jeg har melodien. Men man kan jo ikke pm'e dig X(

Skriv din msn eller noget. Jeg kan hverken PM andre, eller EDIT mine reply's.. Jeg ved ikke hvorfor, jeg tror ikke jeg fik sendt en mail fra Tweak. Men skriver du ikke lige din msn?

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

Skriv din msn eller noget. Jeg kan hverken PM andre, eller EDIT mine reply's.. Jeg ved ikke hvorfor, jeg tror ikke jeg fik sendt en mail fra Tweak. Men skriver du ikke lige din msn?

claus@tosmur.dk

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Du skifter bare mail adresse (Bare til det samme igen), så får du den der mail du snakker om :)

Hvis den sang er uden beskyttelse vil jeg da også gerne ha en kopi :)
    Bare send til tweak@karga.dk