Glæder mig også til at prøve Max Payne 2. Vildere grafik.
- 

- 
			Rotte, tog din Americas Army os helvedes lang tid at hente? 
 Den kører kun 1,5 kb/s (kører tit med 60 kb/s, ved andre downloads) (kører tit med 60 kb/s, ved andre downloads)
- 
			QuoteOriginally posted by cla 
 Rotte, tog din Americas Army os helvedes lang tid at hente?
 Den kører kun 1,5 kb/s (kører tit med 60 kb/s, ved andre downloads) (kører tit med 60 kb/s, ved andre downloads)Ups.... Glemte det helt.... Men har lige sat den til. 3Dgamers har vist problemer da hastigheden er lort, men godt der findes massere af servere  Henter den fra GamersHell .... Den kører helt fint. ca. 54 KB/sec. Det er vel fair nok med min 512 Kbit/s linie... 
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten Ups.... Glemte det helt.... Men har lige sat den til. 3Dgamers har vist problemer da hastigheden er lort, men godt der findes massere af servere  Henter den fra GamersHell .... Den kører helt fint. ca. 54 KB/sec. Det er vel fair nok med min 512 Kbit/s linie... WEEEEE  
 Nu kører min 512/512 bare derudaf med 58 - 61 kb/s
- 
			 glæd dig.. det er et rigtig nice spil glæd dig.. det er et rigtig nice spil
- 
			QuoteOriginally posted by cla 
 WEEEEE 
 Nu kører min 512/512 bare derudaf med 58 - 61 kb/sCool. Sådan skal det jo gerne være imens man sufer lidt. Min forbindelse er sjov syntes jeg. Når jeg starter med at hente noget der fylder lidt, så begynder den på ca. 90-93 KB/s, men bevæger sig så ned til de 50-55 KB/s som jeg henter med normalt.... Den bevæger sig så ned til det med 1-4 KB/s pr sekund indtil den når de 50-55 KB/s... Spøjst nok, men det passer mig fint når jeg henter små ting for så får jeg lige lidt extra for den formue jeg betaler CyberCity i øjeblikket. Glæder mig sgu til at slippe for dem om en måneds tid.  
- 
			spiller ikke rigtigt noget pt.. 
 men har i dag bestilt dragons lair 3d & Medal of Honor: Breakthrough (så jeg skulle gerne få moh bt. på udgivelsesdagen) 
- 
			QuoteOriginally posted by GrillRotten 
 Cool. Sådan skal det jo gerne være imens man sufer lidt.Min forbindelse er sjov syntes jeg. Når jeg starter med at hente noget der fylder lidt, så begynder den på ca. 90-93 KB/s, men bevæger sig så ned til de 50-55 KB/s som jeg henter med normalt.... Den bevæger sig så ned til det med 1-4 KB/s pr sekund indtil den når de 50-55 KB/s... Spøjst nok, men det passer mig fint når jeg henter små ting for så får jeg lige lidt extra for den formue jeg betaler CyberCity i øjeblikket. Glæder mig sgu til at slippe for dem om en måneds tid.  Min starte tit oppe på 160 - 170 stykker og når den så i løbet af no-time har hente de første 4 - 5 mb så er den ved at være nede på de 50 - 60 kb/s igen  
- 
			glæder mig til republic: the revolution. Endelig et spil der ser lidt nyskabende ud. www.republictherevolution.com 
- 
			Hehe, da jeg er koblet op via universitetsserver kan jeg hente med 300-400kb/s, hvis lokalt op til 8mb/s for kun 20,- om måneden    
 Men kan ikke game over internettet, hvilket er noget mother.... p.. cr.. lo..    
- 
			Uh JA! Det ser vildt spændende ud. Glæder mig også til The Sims 2  l0rn! l0rn!
- 
			Beach volley på stranden fat det nu det er sommer venner       
- 
			ok, det spil kender jeg ikke. Hvad hedder det?  
- 
			hvor fedt er det og spille beach volley på stranden kl 23.48 
 nok ikk så nemt og ramme bolden :] :] BTW hentede jeg sq osse li den fulde AA på godt 600mb tag mig 2timer33min 
- 
			Kunne være fedt. Hvis det endelig er, kan man jo bikse noget med noget reflekser og neon-stads. Så skal man sgu nok kunne se den der bold. 
- 
			QuoteOriginally posted by Berleburg 
 Kunne være fedt. Hvis det endelig er, kan man jo bikse noget med noget reflekser og neon-stads. Så skal man sgu nok kunne se den der bold.man skulle nok kunne hitte en bold med sådan et par briller som din avatar har siddende i panden.. eller hva  
- 
			Skulle vist næppe være et problem  Med mindre man støder ind i Månen...NAS! 
- 
			QuoteOriginally posted by Disc0ne 
 Beach volley på stranden fat det nu det er sommer venner      Vand-volly (eller hva man nu kalder det) i svømmebassinet i baghaven det er sq nice... 
 Og så er det også en mere behagelig temperatur kan lige oplyse, til alles irritation, at vandet lige nu er godt 26 grader kan lige oplyse, til alles irritation, at vandet lige nu er godt 26 grader 
- 
			hmm, har desværre ikke spillet i ret lang tid... 
 Var ellers kommet godt igang med Vice City. Men er kommet lidt fra det...
 Gik også igang med noget C&C Generals, men det blev lidt ensformigt...
 Meeeen det absolut fedeste spil til dato er i mine øjne MAFIA:-)
 Aldrig før har jeg oplevet sådan gennemført historie og gameplay...
 Var også meget inde i Alien Vs. Predator.. Totalt fedt spil dengang.. (Også stadig:-)
- 
			Tja - indtil Doom3 , Halflife 2 og Max Payne 2 kommer holder jeg mig til BF1942 DC