hvad spiller i??

  • Jeg spiller CS. Nick: #Landbetjenten =)


    Ellers spiller jeg


    Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide
    GTA Vice City
    Freelancer
    Diablo II: LoD

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nå ja, så spiller jeg også Splinter Cell :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg glæder mig også afsindigt til at HL2 kommer på markedet. Særligt til de får moddet CS 2 til det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jeg glæder mig også afsindigt til at HL2 kommer på markedet. Særligt til de får moddet CS 2 til det.


    Synes at have hørt, at cs 2 kommer som et seperat spil med singleplayermissioner. Vil selvfølgelig stadig være primært multiplayer. Men hæng mig ikke op på det :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by master


    2) Splinter cell
    3) Igi 2


    Geniale spil! , dog er det ikke dem du ska ha hvis du vil spille multiplayer.....


    EDIT: jeg spiller selv mest bilspil fx. live for speed..
    Når det kommer til skydespil spiller jeg cs når det er multiplayer, og spil a'l'a hitman 2, splinter cell osv. når det er singleplayer

  • Jeg syntes at IGI2 stinker.... *G*.... Det kunne kun underholde mig 5 minutter....


    SplinterCell er dog kanont efter min mening, men et spil man skal være i humør til da det ikke bare er løs underholdning, men noget man næsten lever sig ind i. *G* :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg syntes at IGI2 stinker.... *G*.... Det kunne kun underholde mig 5 minutter....


    SplinterCell er dog kanont efter min mening, men et spil man skal være i humør til da det ikke bare er løs underholdning, men noget man næsten lever sig ind i. *G* :D


    Splinter cell er max nice!
    Kunne du ikke hitte ud af IGI2 siden du droppede det så hurtigt?

  • Quote

    Originally posted by scully


    Synes at have hørt, at cs 2 kommer som et seperat spil med singleplayermissioner. Vil selvfølgelig stadig være primært multiplayer. Men hæng mig ikke op på det :rolleyes:


    Du tænker på CounterStrike Condition Zero. Well, den vil aldrig blive den "rigtige" CS2. Det "rigtige" CS skal og vil være en mod til HL. :)


    Sådan er det ihf. i hjerterne hos de fleste cs gamere. CS:CZ er bare en måde skaberne vil tjene penge på en klassiker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by cla
    Splinter cell er max nice!
    Kunne du ikke hitte ud af IGI2 siden du droppede det så hurtigt?


    Næ. Jeg syntes bare ikke det kunne byde på noget som jeg ikke allerede havde i en bedre version. ;) Det var simpelt hen for kedeligt i længden syntes jeg.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Næ. Jeg syntes bare ikke det kunne byde på noget som jeg ikke allerede havde i en bedre version. ;) Det var simpelt hen for kedeligt i længden syntes jeg.


    OK, da jeg var kommet til sidste bane begyndte spillet at gå død på samme sted hver gang jeg kom dertil, det var eddermame nederen, jeg fandt aldrig ud af hva det var, så jeg gennemførte det ude på fars com, og lagde så savegames tilbage igen, og siden har der ikke været problemer... vildt underligt 8o

  • Quote

    Originally posted by cla
    OK, da jeg var kommet til sidste bane begyndte spillet at gå død på samme sted hver gang jeg kom dertil, det var eddermame nederen, jeg fandt aldrig ud af hva det var, så jeg gennemførte det ude på fars com, og lagde så savegames tilbage igen, og siden har der ikke været problemer... vildt underligt 8o


    Okey. Spøjst. Jeg har også oplevet et par fejl i spillet under de par minutter jeg spillede det. Det var også med at jeg ikke gad det da jeg ikke gider spille spil som går mig på nerverne. Af samme arsag gad jeg ikke spille Battlefield 1942 lige da det kom ud fordi det stank der. Alt for mange fejl. Heldigvis er det blevet rettet, så det sparker røv nu. ;)

  • Quote

    Originally posted by master


    Vi må heller ikke glemme MAX PAIN :D
    Et af de bedste spil længe ;)


    Det ka du ha ret i max payne var sq et godt spil, meeeen vil nu sige at Mafia, er bedre, det har jeg eddermame haft meget sjov ud af 8)



    EDIT : PS, grilrotte, download af Americas army er i gang...., nu ska det prøves ;)8)


  • Ja, Mafia & Max Payna var også lidt god underholdning. Har dog ikke spillet dem længe, men måske skulle jeg støve dem lidt af... *s*


    Okey. nice. Jeg har ikke fået taget mig sammen til at hente version 1.9.0 endnu, men burde vist tage mig sammen. *G*

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, Mafia & Max Payna var også lidt god underholdning. Har dog ikke spillet dem længe, men måske skulle jeg støve dem lidt af... *s*


    Okey. nice. Jeg har ikke fået taget mig sammen til at hente version 1.9.0 endnu, men burde vist tage mig sammen. *G*


    Jeg fik hentet den i nat men jeg har ikke pakket den ud endnu og dit link nummer 2 du postede virkede bare....æ. tak for det ;)

  • Jeg har lige gennemført half-life, blue shift og oppsing force, for at holde nerverne i ro til september. Ellers spiller jeg meget day of defeat.