Hunter skill tree bestemmelse!?

• Hey, jeg står imellem et valg.

Skal jeg vægle 41 markmanship/10 survival, eller 31 markmanship/20 survival? Hvad er bedst?

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

• Ingen af delene. Begge talent setups stinker imo :P

Disse er bedre:

nr 1: Talent 1

nr 2: Talent 2

Selv kan jeg bedst lide nr 2. Mere stamina, agility (Dodge) og lidt mere crit. Samtidig er nr 1 bedre pga. mere ranged dmg, og nok også det spec man skal vælge hvis han helt klart går efter PvE. Den anden er mere lavet til begge dele.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Okay, tak :)

Men du siger at den anden er lavet til begge dele. Der mener du PvE og PvP? Jeg skal jo gerne have en hunter der kan solo grinde/queste nemt, men stadigvæk have et ordentligt PvP build. Man kan jo også altid respecce i sidste ende :)

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

• Ja ok... Så skal du bare smide alle din point in Beast Mastery, da det er er meget nemt at lvl så.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by Facker
    Ja ok... Så skal du bare smide alle din point in Beast Mastery, da det er er meget nemt at lvl så.

Argh det vil jeg helst ikke :/ Beast Mastery er ikke så godt i PvP vel?

• Det har jeg jo sagt. Beast Mastery... bruger det selv pt på min nye hunter.

• Det kan siges meget simpelt så det gør jeg lige..

Level 10-59, beastmastery(31) + MM(20)
    Level 60 uden epic items MM(31) + Surv(20)
    Level 60 med epic items Surv(31) + MM(31)

Grunden til at man skal skifte når man får bedre items er pga. lightning reflexes. Når man ikke har så meget agility fra sine items vil lightning reflexes ikke give nok i forhold til Trueshot Aura..

Jeg skiftede fra MM til Surv da jeg havde omkring 350 agi, men det er lidt en smagssag..

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

Originally posted by ArchieM

Argh det vil jeg helst ikke :/ Beast Mastery er ikke så godt i PvP vel?

BM kan være genialt i PvP hvis du kan bruge det, især i de højere levels.. Du får stun og den der enrage jeg ikke lige kan huske navnet på..

Dit pet tager casters ud mens du står og koncentrerer dig om en eller anden hjernedød paladin eller sådan noget :P

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

• Kan godt følge dig i hvornår man skal skifte til at specce lightning reflexes, men man kan da sagtens f.eks. have mange point i BM som lvl 60, hvis man bruger mest tid på at PvP eller grinde.