CS probs

  • Hej, Jeg har nogle problemer med at connecte til CS servere!! Ikke altid, men for det meste at tiden!
    Please help me.. =)


    1: når jeg prøver at connect til en server, tæller ned fra 120 sek. og timeout'er! hvor efter den skriver:


    Could not connect to game server
    Reason: Could not complete connection attempt.


    2: Hvis det lykkes at connecter til en server, får jeg følgende fejl og bliver smidt af serveren i samme øjeblik jeg prøver at joine et team:


    Host_Error: Dispatchusermsg: Illegal User Msg
    Eller:
    Host_Error: CL_Parseservermessage: Illeible Server Massage - SVC_BAD


    3: Er det så en rigtig heldig dag, og jeg kommer igennem de to første problemer, og rent faktisk står inde i et spil, kommer denne Warning med jævne mellemrum:


    Warning: CL_FlushEntityPacket


    Jeg har Cybercity ADSL, 2048/512 og en Cisco 677 Router, og har i øvrigt ingen problemer med netværket, eller andre programmer og spil!


    Så er der en der lige ved hvad dette irriterende problem skyldes, vil jeg meget gerne høre det!


    PFT
    /Rex Mundi

  • Den der med Illegal User fuck, kender jeg intet ved men jeg får den også selv.. Tror sq bare du må finde nogle andre Servere...



    KAn kun anbefale BOOMTOWN... det er sq nice..

  • Prøvet at re-install?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Well! Jeg havde håbet på der var nogen der havde lidt erfaring med de her problemer, men det ser det jo ik ud til.. =(


    Til de to svar/kommentarer jeg har fået, kan jeg kun sige:


    1) Jeg har spillet CS i flere år på de samme servere uden problemer, og når problemerne er der, er det alle servere der bliver afvist!! Også BOOMTOWN!!


    2) Jeg har Re-installeret både HL og CS mange gange uden resultat... Selv WINXP er blever Re-installeret flere gange... Og som sagt virker det jo også en sjælen gang imellem!!


    Høre stadig gerne fra folk der har en forklaring på problemet.


    /Rex Mundi

  • kører du lan> prøv og skifte lan ip


    jeg har et problem med min at jeg ska ha en bestemt lan ip for at kunne bruge pc-bank og bla høre p3 i 128bit hvis jeg har den anden lanip ka jeg kun høre p3 i 64bit og jeg ka ikk logge på pc-bank


    men det er fordi min ene ip er eksponeret
    jeg ka for.eks osse kun hente med 50-70kb/S med den ene LANip og med den anden henter jeg MAx
    ved ikk om det ka hjælpe dig men hvaaa et forsøg værd og prøve :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Hej Sehested,


    Ja jeg kører LAN her hjemme, jeg har 4-6 maskiner stående på mit lokale LAN, men jeg har både prøvet at køre med automatisk/dynamisk IP og med de to private IP serier 192.168.x.x og 10.0.0.x. Men der har været de samme problemer i alle tilfælde!!.. =(


    Ellers godt tænkt.. =)


    /Rex Mundi

  • Luk messenger osv.. Dvs. luk alle programmer der bruger internettet på alle computere. Evt. luk p2p hvis du kører sådan noget! (Jeg hentyder ikke til noget :)! )


    Edit: Er der ikke oxo noget med at routeren skal have ip xx.xxx.xxx.1 ,altså til sidst,jeg er ikke så god til hvordan ip er opbygger,så bær lige over med mig! ;)

  • Har prøvet at lukke alle andre programmer, både Internet relaterede og ikke Internet relaterede!! Men som jeg har skrevet før, er det jo et problem der er kommet lige pludselig! Jeg har altså kunne før kunne spille med alle mulige andre programmer kørende i baggrunden!


    Router IP: Jo den kører default med gateway IP'en 10.0.0.1, og med en udvendig IP, som jeg i mit tilfælde får fra CC, d.v.s 212.242.x.x som jeg mener alle CC's kunder starter med. Så her skulle der ikke være nogle problemer!!


    Men tak for forsøget... =)


    Jeg er stadig åben for forslag.


    /Rex Mundi

  • Hey AtoM!C, jeg har prøvet at justerer lidt på de CS settings jeg kender, bl.a. dem du nævner, men desværre var det heller ikke det..=(
    Måske du kunne fortælle mig hvor jeg kan finde en mere dybtegående manual til CS der beskriver alle disse consol og scripts settings??


    /Rex Mundi

  • Hej marquis1,


    Tak for linket, det er en glimrende side hvis man vil vide lidt om scripts osv., men jeg fandt desværre ikke noget der kunne hjælpe mig videre med mine connections problemer.. =(
    Så hvis der her på falderebet er en der kunne komme med nogle guldkorn, ville jeg være meget taknemmelig.. =) ellers må jeg vel se i øjnene at mine dage som Counter Striker er talte... ;( hehe


    /Rex Mundi

  • Quote

    ellers må jeg vel se i øjnene at mine dage som Counter Striker er talte... hehe


    det må da være rart :) hehehe
    har selv spillet camperstrike men har ikke spillet d i over et år så sku jeg li prøve igen for ikk så lang tid siden, tror der gik 1/2time så havde jeg afinstalleret det igen 8o

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Hey Sehested,


    Tjahh! Det kan jeg sådan set godt følge dig i.. =) Jeg har selv spillet det en del engang, men spiller nærmest ikke noget meget (det tillader mit arbejde og min kæreste ikke!!.. =?)) Så det er nu ikke fordi jeg tror jeg vil savne det helt vildt, at jeg gør så meget ud ag at finde ud af fejlen!!! Men kender du det... Hvis der er noget der ikke virker, så er det egentligt underordnet om det er vigtigt eller ej!... Så VIL man bare ha lortet til at virke... ;)


    Quote

    har selv spillet camperstrike


    Vil lige tilføje: Jeg har aldrig fattet hvorfor folk camper i CS eller for den sags skyld andre 3Daction spil! Jeg spiller da spillet for at ha det sjovt, og det er i mine øjne at løbe rundt og ha de vildeste skuddueller og kaste rundt med granater til højre og venstre... Det er da i hvert fald ikke for at side og gemme mig i et hjørne og vente på der kommer en forbi man kan nakke uden kamp!! Hvor er det sjove i det?.. :] , det ka godt være de vinder og får flere kills end mig... men jeg får da spillet langt mere og har det sjovt imens. Men der er åbenbart ranking statistikker og det at vinde der tæller mest hos dem der camper.. :)


    /Rex Mundi

  • Well! jeg har indset at dette må være et tegn fra de højere magter, der prøver at fortælle mig at livet er for kort til at spille CS.. ;)
    Men det er jo egentligt også kun gi dem ret i... Jeg hader bare at måtte ligge noget fra mig, uden at ha fundet en løsning på problemet..:)


    Jeg takker for de gode bud der er kommet, selv om vi altså ikke fik knækket nøden!!


    /Rex Mundi

  • Jeg havde også det problem tidligere, og jeg prøvede stort set alt..Så en dag fik jeg nok og smækkede så en andet netkort i min maskine, og ser man det problemet var løst og jeg kunne fortsætte med at spille CS.....VEd ik om dette hjælper dig.. Har du spillet på AMELS servere???? amel.dk/counter strike

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Hej Switz,


    Ja Amel er go, jeg kender den godt (den er seføli' go fordi den ligger på Amar!.. =)), men det løser nu ikke problemet! og apropos andet net kort, så har jeg haft to forskellige net kort i den maskine problemet oprindeligt opstod på, uden det virkede. og ydere mere har jeg nu installeret det på en helt ny maskine... Men stadig samme problem!!
    Så som jeg sluttede med at sige i mit sidste svar.. Op i rø... men CS.. :)) Og endnu en gang tak til alle der har bidraget med gode forslag.


    /Rex Mundi

  • okay REX synes nu stadig cs er et fedt spil ang teamplay:-)


    Hvad står din Rate til i spillet???? min er sat til 15000.
    Hvad med din cl_rate og din cl_update rate????
    mine står begge til 100 prøv det måske virker det så for dig...Ville jo gerne have mulighed for at nakke dig inde på amel he he


    spiller som -=|Team-SoW|=- Switz

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Hehe! ja hvis jeg får det til at virke, skal jeg nok sige til.... Så for du rigelig mulighed for at tvære mig totalt ud.. man er jo nok lidt rusten efter et års pause.. :D