DDR2 OC ram - Hvilke?

• De er syge :)
    SuperTalent, uhm, tjoah tjah, omkring det samme... :)
    493 hos FUGGER (ham med de 12GB/s der bliver henvist til), var 502 hos kakaroto, han fik så kun 10,5GB/s - CPU'en har oxo noget at skulle have sagt... =)

hehe, ang. det billede, at bestille alle hjem, teste og sælge dem du ikke skal bruge :P

Originally posted by M.Beier
    De er syge :)
    SuperTalent, uhm, tjoah tjah, omkring det samme... :)
    493 hos FUGGER (ham med de 12GB/s der bliver henvist til), var 502 hos kakaroto, han fik så kun 10,5GB/s - CPU'en har oxo noget at skulle have sagt... =)

hehe, ang. det billede, at bestille alle hjem, teste og sælge dem du ikke skal bruge :P

Jeg forstår ikke det første du skriver der hehe....

og ja, Jeg bestiller dem lige hjem og tester dem :9xo :T

• FUGGER, indehaver af XtremeSystems.org, ham der testede de SuperTalant ram som er omtalt, og fik 12GB/s..

Kakarato er tidligere G.skill teknikker mener jeg... - Han har testet deres 2GBHZ DDR2 ram, PC6400, de løber stærkere...

FUGGER brugte:
    4-4-4-10

Kakaroto:
    4-4-4-12

^^
    Har haft 2 kit G.skill DDR(1) som har løbet som MINIMUM 20mhz over hva' han fik ud af dem, han ligger blødt ud så folk ikke bliver pissed, ligesom OPB gjorde da han skulle repræsentere et nyt produkt.

Anyhow, billige ram som yder godt, koster 1500 i USA, 22xx i DK mener jeg... :)

• er det G skillsne.. kunne godt friste mig

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Er det noget med jo laver tallene er (4-4-4-12) jo beder er det.. så optimalt ville vel være 1-1-1-? ik? hehe, ved godt det ikke kan fåes... men altså, de g.skill er faktisk beder end de SuperTalant?? eller hva siger du? :)

Originally posted by M.Beier
    Jo lavere jo bedre =)
    3-2-2-4 er det bedste man kan få indenfor DDR2, DDR(1) er det 2-2-2-5.

5-5-5-15 kan sagtens ske, det er noget højere timmings :(

Tror du de G.skill ville kunne køre med mit CPU og sådan? for såer det vel dem jeg skal ha, de er vel også beder end dem jeg har fundet i #0 ? f.eks. dem here http://www.crucial.com/store/p…?IMODULE=BL2KIT12864AA804

• Ja, de er bedre end dem du har fundet i #0, eller ved ikke med ballistix'ne, ingen ordenlige tests af dem endnu, har en teori om de er gode, eftersom ballistix altid har brugt micron chips, og altid været enormt gode i forhold til konkurrenterne, når det er sagt er det sjældent at micron er at foretrække, men er tilfælde med DDR2 i øjeblikket..

Hva' dividere havde du at vælge mellem???
    Og hva' clocker din CPU højst til? :)

EDIT:
    3.2@4.2, stock FSB @ 200, OC'ed @ 275..
    divider 3:5
    RAM: 459mhz (DDR2-918 PC7344, BW teoretisk MAX: 14688MB/s)
    Om de vil 4-3-3-8 eller 4-4-4-12 må tiden vise :)

• Ved ikke hvad Dividere er ? hehe

Men ved heller ikke helt hvad min vil OC til, ind til vider kan jeg ikke få den over fsb 235 :S altså 3.6
    Min gamle kom let op på 4.4 sååå... men jeg kan fanme ikke finde ud af den her bios/oc måde ude i bios på det her kort, det var meget letter på mit Abit, der kunne jeg sætte ram til 1:1 og alt det der, her kan jeg vælge Mhz istedet for, og det kan jeg bare ikke hitte ud af :S

• Super Talent til hver tid... G Skillsne har problemer med at komme under 4-4-4-12 timings selv ved lav FSB / mhz.. Man kan lige så godt tage det bedste nu hvor man er i gang:)) synes nu at asuses bios er meget god... den bedste jeg har prøvet og har prøvet dfis:))

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

Originally posted by hot_fifty
    Super Talent til hver tid... G Skillsne har problemer med at komme under 4-4-4-12 timings selv ved lav FSB / mhz.. Man kan lige så godt tage det bedste nu hvor man er i gang:)) synes nu at asuses bios er meget god... den bedste jeg har prøvet og har prøvet dfis:))

En skam du bor på Als så hehe...

• de er fakttisk også gode, men ikke så gode som Super Talent:))

• men det er jo ikke 2GB,. kun 1GB. Du skal have fat i
    OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum Enhanced Bandwidth 2.1V 800@4-3-3-8 Fatbody D9 chips/Micron BT-3

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

• husk de OCZ du har funet er kun 2 x 512.. de har ikke de gode i 2GB.. du må lige vente lidt med at opgradere til vi får de Super Talent.. evt. tilføj mig til MSN:))

• Endelig satte nogle de populære kits op mod hinanden...

2.4v @ vdimm, cedarmill som platform..
    - alle testet ved 4-4-4-4

G.skill PC6400: 436mhz
    Ballistix PC6400: 541mhz
    Super Talent PC8000: 537mhz

WUHUUUU :P
    Min teori holdt stik i denne sammenhæng, ballistix har altid været favorit på micron chips IMO ;)

• me too