Så er der nogle forskere der simpelthen har udviklet et "force-field" beskyttelsesskjold imod anti-tank missiler osv. Synes sku det er ret vildt, i bedste sci-fi stil

Forsvarsskjold til køretøjer
-
-
Cool
-
Blæret
-
Nice....så må vi håbe det ikk er noget windows der styre radaren
BLUE SCREEN!!!!
-
Originally posted by JuiCe
Nice....så må vi håbe det ikk er noget windows der styre radarenBLUE SCREEN!!!!
HAHAHA den var god
-
sejtæ..
-
Sejt
-
En eller anden dag vil vi alle grine af Generals Zero Hour, ryste på hovedet og sige "Har folk virkelig været SÅ primitive?"
-
Det er faktisk riiiimelig blæret, det dér!
-
Hvis det er ægte, så er det sgu sejt! Hvis det ikke er en aprilspøg ?, synes det ser ud som en rude, der hvor projektilet rammer, kan jo også være kraftfeltet, har jo set masser af Star Trek
Her er lidt læsestof om projektet.
http://www.defense-update.com/products/t/trophy.htmmere her:
Google søgning -
Det ser ret fedt ud!
-
Jo jo fedt er det da.. Men der har da ikke fløtende dyt med at kraftfelt at gøre??
En radar der opfanger et missil, og så skyder lortet ned.. Såen på godt dansk..
-
Originally posted by learner
Jo jo fedt er det da.. Men der har da ikke fløtende dyt med at kraftfelt at gøre??En radar der opfanger et missil, og så skyder lortet ned.. Såen på godt dansk..
Så vidt jeg har forstået er der jo et felt af et eller andet, og når så sprænghovedet kommer ind i det felt, bliver det på en eller anden måde destrueret. Men alt omkring det projekt er jo tophemmelig, naturligvis.
-
Originally posted by Marquis
Så vidt jeg har forstået er der jo et felt af et eller andet, og når så sprænghovedet kommer ind i det felt, bliver det på en eller anden måde destrueret. Men alt omkring det projekt er jo tophemmelig, naturligvis.
Yep, men ikke af en usynlig kraft af nogen art.. men af en "countermeasure" som rammer missilet på en sådan måde, at springhovedet ryger af..
-
Originally posted by learner
Yep, men ikke af en usynlig kraft af nogen art.. men af en "countermeasure" som rammer missilet på en sådan måde, at springhovedet ryger af..
Nemlig....den finder ud af hva retning missilet kommer fra og skyder selv et projektil af en art af sted som smadre næsen på missilet. Rimelig syg reaktions tid tror jeg
-
Lur mig om ikke det er en laser eller lign. de bruger - Kraftfeldter er selvfølgelig helt i skoven.
Men Israel har da ihvertfald styr på deres forsvarsteknologier, det skal de ha'...
-
Originally posted by CheezEDippaH
Lur mig om ikke det er en laser eller lign. de bruger - Kraftfeldter er selvfølgelig helt i skovenTja for 50 år siden var det også helt hen i skoven at der en dag skulle gå folk rundt på månen, men lur om der ikke var nogle amerikanere der i slutningen af 60´erne påstod de havde været på månen.
Engang påstod man også at lysets hastighed var konstant ... men ting ændrer sig jo.
Alt er muligt for den som bærer viljen i sit hjerte ... eller noget vås i den dur
-
Mente nu også kraftfeldt som i Star Wars og sådan. Ikke kraftfeldt som i magnetfeldt/microbølger osv...
-
Originally posted by CheezEDippaH
Mente nu også kraftfeldt som i Star Wars og sådan. Ikke kraftfeldt som i magnetfeldt/microbølger osv...
Jeg vil godt sætte en hund på at folk der udvikler krigsteknologier, benytter nutidens sci-fi film som drejebog for deres næste projekter! -
Originally posted by KarGa
Jeg vil godt sætte en hund på at folk der udvikler krigsteknologier, benytter nutidens sci-fi film som drejebog for deres næste projekter!Ehm, ja?
"The force" synes jeg dog stadig er lidt langt ude, hvis det er det du hentyder til
Men selvfølgelig forsøger de at bruge de microbølger, kraftfelter af den ene og anden slags til forskellige militære formål. Jeg har heller aldrig påstået andet.