Hvad skal i lave i påsken ?

  • Hvis det er i orden skriver jeg lige hvad jeg skal lave: :D
    Jeg skal river håret ud af hovedet på mig selv, pga. jeg skal side en HEL ferie med et defekt GFX der ikke kan andet end af surfe på nettet :boxed: :ohmy:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Det samme som jeg laver hver påske ferie...
    ...Prøve at overtage verdens herre dømmet :evil:


    Eller står den nok bare på øl med gutterne :cheers:
    Og så blir der nok helt sikkert også lige leget lidt med spartel i løbet af ferien :D
    Og så sommerhus de resterende dage (Lige ved siden af grænsen :D :cheers: ) Blir nice :D:P

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK


    WHAT??? Èn der vil tilbage til topic??? Har aldrig kendt mage ;o)


    Ja - det er utroligt :o Tror sq ikke jeg har set det før - med mindre det var trådens ejer x|

  • Quote

    Originally posted by Happifool
    Det samme som jeg laver hver påske ferie...
    ...Prøve at overtage verdens herre dømmet :evil:


    Damn det er lang tid siden jeg har set de 2 idiotiske mus Pinky og Brain :)


    Det kunne være det var det, påskeferien skulle gå med.

  • øv . jeg skal arbejde . de korte aftenvagter er fra 17.00 - 02.00 man søn de lange 17.00 - 06.00 tors fre lør


    men det er lidt fedt at køre taxa . for man høre meget sjovt i løbet af en vagt
    hørte et meget dårlig skore trik en aften ( ahh kom nu , det tager ik ret lang tid ) :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Ligge på sofaen.
    Efter 2 måneder med 60 timers arbejdsuger bliver det dælme dejligt at have lidt fri igen. Har taget fri hele ugen :D


    Nu ved jeg ikk hvordan du er indrettet :) Men hvis jeg gearer fuldstændigt ned efter at ha kørt på et stramt skema, så går jeg i selvsving...


    En weekend for et stykke tid siden havde jeg færdiggjort hele andellen af layouts for mit arbejde og jeg havde ingen lektier for fra skolen af... Ugen inden havde jeg tonset rundt med 120 i timen hver dag


    For at sige det mildt, så kedede jeg mig grumt :boxed: Lang tid siden jeg har haft tid til at slappe af, så havde helt glemt hva man lavede i det tilfælde


  • Ja det vil tiden jo vise. Det kan da godt være jeg ender mig at kede mig gevaldigt, men så har jeg jo min fine mountainbike som jeg også burde komme lidt ud på.

  • Nå ja, jeg kommer da lige i tanke om påskeferiens højdepunkt.


    Påskedag til påskefrokost hos familien Påske.
    Der gik godt nok lige påske i den sætning.:crazyeyes:

  • Jeg skal slappe af det meste af påsken :drink:, ellers skal jeg sætte nyt hegn op ud til vejen, da det gamle lave murstens hegn mere eller mindre braste sammen under snevejret da sneskraveren smed al det sne hen over det :rolleyes:


    Go påske til jer alle :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Hans. Nu stopper du med det der fjolletobak :dance:


    Det hører med til "det vilde studieliv" :))


    Han er garanteret også begyndt at gå på natklub, høre Boogie, og spise fastfood :)) :crazyeyes:

  • Er lige ved at rykke på plads i den nye lejlighed, så jeg skal helt sikkert bruge hver dag på at ringe til TDC og sige at de skal fixe internet asap da jeg lider :))


    Pt har jeg hverken kabeltv eller net derhjemme :(

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Hehe. Ja, det er skønt at gå i skole, når det er frivilligt


    Gid det var sådan. Det er ikke med min gode vilje, at jeg sidder på skolebænken. Ville hellere ud og lave noget el-arbejde og tjene nogle gode penge igen, men det tillader knæet ikke.
    Projekt er blot et enkelt ord for slavearbejde i al din fritid og det sucks. :(


    BTW... Mine svigerforældre hedder Påske. :))


    -->Aerial.
    Jeg håber at din computer virker og at du har nogle fede spil, for ellers er der ikke andet at lave, end at snakke med kæresten.
    Stakkel... haha... :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    -->Aerial.
    Jeg håber at din computer virker og at du har nogle fede spil, for ellers er der ikke andet at lave, end at snakke med kæresten.
    Stakkel... haha... :))


    he he ja - har købt det der Oblivion og selvom jeg ellers ikke er så meget for sådanne spil, er det gået fint indtil videre.


    nej vores kabeltv er åbentbart slet ikke tilmeldt fra boligforeningens side, så jeg har ikke en eneste tv kanal før om ca 14 dage.


    Så jeg gude-dyrker min nye espressomaskine og bruger mange timer på at holde den fit-for-fight, så jeg ikke skal snakke så meget med kæresten ;) :))