Indlæg af Happifool

    Hey


    Sidder og skal til at bikse lidt film sammen, men har ikke rigtig andre programmer til rådighed end movie maker :? Hvilket jo ikke lige er det optimale...
    Så ville høre hvilke programmer i kan anbefale til at få noget fikset sammen? :)

    Hey


    Sidder og sq lige til at prøve lidt diverse ting med styring fra min w8'er men fjernbetjening gider ikke virke :S
    Har haft det til at virke mange gange før, men nu når jeg får ind i fx det punkt der hedder "Desktop" kommer der alle de knapper man kan bruge osv, men hvis jeg prøver at rykke med musen eller noget skriver den bare at den prøver at forbinde til computeren.
    Har prøvet lidt forskellige ting for at se om det gider at virke.
    Har valgt hvilken enhed den skal forbinde til.
    Har prøvet at lave serial port til den fra computeren, og lige pt. er den også connected fma, så den har forbindelse til computeren, men jeg kan bare ikke styre com'en med mobilen :S


    Nogen der ved hvad jeg kan prøve at gøre?


    (Kunne ikke lige finde andre steder at ligge det, så det blir bare her :P Og ja har også spurgt inde på mobildebat, men de er slow til at svare derinde :S )

    Det samme som jeg laver hver påske ferie...
    ...Prøve at overtage verdens herre dømmet :evil:


    Eller står den nok bare på øl med gutterne :cheers:
    Og så blir der nok helt sikkert også lige leget lidt med spartel i løbet af ferien :D
    Og så sommerhus de resterende dage (Lige ved siden af grænsen :D :cheers: ) Blir nice :D:P

    Hey


    En af mine kammis sidder men en bærbar der når man starter den spørg hvilket styrestystem man vil bruge:


    Windows Home edition
    Windows Home edition
    Win 2k


    Og ja home edition 2 gange :P


    Hvordan får man dem alle fjernet, så man kun har 1 win home? :P

    Jeg siger tak for svarene alle sammen :) Så er der vel ikke andet for end bare at vente :( :P


    Der er kun 7 seeders på den omtalte torrent, men hvis den bare holder sig på de ca. 50 kb/s pt. er jeg færdig om 3 timer ca. så det går nok.


    Men jeg siger igen tak for info'en alle sammen :D

    Okay tak for svaret :)


    Har sat upload lidt ned nu, og prøvet at åbne for den port i routeren som programmet bruger.
    Så må jeg lige se om det hjælper :D

    Hey


    Så vidt jeg kunne forstå ud fra reglerne var det lovligt at snakke om disse programmer her på siden :) (Ret mig endelig hvis jeg tar fejl)


    Men vil høre om nogen lige hurtigt kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal tjekke for at se om mit Bitlord er sat op til at hente så hurtigt det nu lige er muligt.


    sidder pt. og downloader en fil og ligger hele tiden med en download på ca. 20-40kb/s hvilket jo er ret slow, med en 2Mbit linje.
    Men tilgengæld kan alle nyde godt af de 50-60kb/s jeg konstant uploader med :rolleyes: (512 upload)


    Så hvad kan jeg tjekke for at se om det er sat rigtigt op?
    Evt. nogen porte jeg skal ha åbnet?