Paladin talents?

  • HEY!
    Jeg har lige lavet en paladin.


    Jeg syntes det er meget svært at bruge mine talent points :boxed:


    Jeg vil gerne være en god dmg dealer, men jeg vil også kunne hjælpe en lille smule med healingen.


    HJÆLP MIG! jeg sidder fast
    :boxing:

  • Paladins bliver aldrig damage dealere, jeg taler af egen erfaring ;)
    Holy er bedst, og når du har 31 holy så tag resten retribution, det er det bedste jeg har prøvet.


    Holy pals er os de mest populære i instances.


    Du skal dog ha Seal og Command, før eller siden, men start med at bruge seal of crusader.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 2 gange, sidst af chili ().

  • Quote

    Originally posted by chili
    Paladins bliver aldrig damage dealere, jeg taler af egen erfaring ;)
    Holy er bedst, og når du har 31 holy så tag resten retribution, det er det bedste jeg har prøvet.


    Holy pals er os de mest populære i instances.


    Du skal dog ha Seal og Command, før eller siden, men start med at bruge seal of crusader.


    Ahhh.. det kan man sku ikke rigtig sige.. selvfølgelig skal de ha noget godt gear, men når de først for det, så critter de big time med SoC.. :) men jo, det er jo ikke nær så meget som f.eks. warriors.. men de er stadig allllt for onde, spiller horde :)


    Men angående talent.. så vent med holy.. vil jeg hellere sige du skal tage når du kommer op i 60 eller deromkring. Som low lvl ville jeg selv vælge retribution+protection. Og jeg taler også af egen erfaring :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hvis du virkelig vil være damagedealer, så vælg en anden klasse!!!


    Start med retribution op til seal of command, og så mere retribution eller protection derfra. Så kan du altid respecce til Holy når du når lvl 55-60. Holy er kun rigtig godt i instances.

  • HVer spiller hver sin mening :9xo


    MEn det trick der hedder spirital focus som man kan finde under holy, vil jeg anbefale man får meget hurtigt.


    Soc er dejligt at ha, men ik direkte nødvendigt. Held og lykke med din Pal, ellers find selv ud af hva talents du syns er bedst, respec koster ik meget i starten.


    http://www.thottbot.com/?ti=Paladin
    Talent board her, tricket under holy der hedder divine favor, er meget godt i enhver situation.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 3 gange, sidst af chili ().


  • Spiritual focus er nice, jeg startede selv med at fylde den ud, men dengang lå den også øverst i holy, så man kun behøvede at sætte 5 point. Jeg synes 10 point i holy er meget til at starte med for SF, specielt hvis han gerne vil gøre meget skade!

  • Ville nok anbefale at når du rammer level 60 og du sikkert gerne vil prøve noget end-game content(Mc,bwl,aq,naxx? :crazyeyes: ) skift til fuld holy, imp bom/bow og tag 11 point i prot for bok. Man har ikke brug for en pala til at gøre skade i raids, det har man andre classes til. Palas skal dispell og heale.


    Ud over det, så det retri/holy here vejen igennem :)