Mere modvind til chippen.dk

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Det er jo bare copy-paste fra ekstrabladet artikel bortset fra indledningen foroven.


    Var også lige min tanke. Syntes også jeg havde set det før! Men selv gamle nyheder kan være rammende. :9xo

  • Tja. Om det er copy and paste eller ej, er vel egentlig ligegyldigt?
    Spread the word, er åbenbart den eneste måde, at stoppe ham på og det har hidtil ikke været gjort godt nok.

  • Er da enig i at det nærmest er det samme men er da godt at flere medier bakker op omkring det. Kan faktisk se TV2 lige har smidt link til computerworlds nyhed under deres IT nyheder :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Har lige oprettet en profil på chippen.dk. Man skal opgive telefon nr? Det undre mig lidt, men fair nok, derefter får man en mail med sin kode, fyldt med stavefejl :roller: go stil, og det atger jeg da os seriøst! Har handlet der en gang for et par år siden, men har heller aldrig gjort det siden ;) Og jeg fatter ikke at han ka få lov til at drive virksomhed stadigvæk..
    Fragt for en 120mm blæser, 85kr+15kr i gebyr 8o
    Edit: alle skal da bare lave falske profiler og bestille 100 ting på efterkrav, så går han da fallit af post omkostningerne :finger:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet 2 gange, sidst af teko ().

  • Må indrømme jeg heller ikke helt forstår hvorfor i alverden folk handler der.. Jeg har handlet der 1 enkelt gang for efterhånden MEGET længe siden.. Ringede til ham kort før jul for at efterspørge en vare der stod til at være på lager (Det var kun ham der havde den og julegaven til lillebror kan man ik undvære) nå men spurgte så om hvor lang tid der ville gå før jeg ku ha varen, manden var EXTREMT grov og spurgte om jeg for helvede ikke havde øjne i hovedet og om jeg var ordblind, for han mente det var oplyst på hans hjemmeside, svarede at eftersom der havde været så meget snak omkring ham måtte han da ku forvente at man var en smule usikker, han svarede at så ku jeg fanme finde et andet sted og handle, jamen ingen probs der mester, so be it.. done job.