Hårvoks på nettet.. Hvor?

  • Mon ikke det er på tide at lade denne tråd dø...så ophidsende synes jeg squ ikke emnet "hårvoks" er!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    En af mine nærmeste venners mor er frisør. Og da jeg brugte Fructis sagde hun at det skulle jeg ikke gøre da det ødelægger dit hår / hovedbund. Ligesom Dax gør.
    Lad vær med at brug det billige fis. Jeg har selv ødelagt min hovedbund, og fået skæl af det. Men INTET skælshampoo virker imod det :/


    jup, har også fået mindre problemer efter jeg brugte Fructis... førhen havde jeg rigtig solidt og sundt hår, men efter jeg begyndte at bruge (undskyld for sprogbrug :$) det lort, har jeg fået alle mulige problemer med mit hår og hårbund... nu bruger jeg næsten slet ikke noget voks, for er nød til at pleje mit hår... så jeg har desværre også nogen rigtig nederen oplevelser med Fructis :rolleyes:

  • den blå og den lilla dax er ikke på nogen måde den samme som den røde. de er mere til slikhår og den slags, og har slet ikke det hold som den røde har.. men det er da verdens mest usunde voks, tag og brug noget andet, f.eks. ID, eller Ego, det holder lige så godt, og så er det ikke lissom tjære, som dax er.

  • Quote

    Originally posted by secz
    den blå og den lilla dax er ikke på nogen måde den samme som den røde. de er mere til slikhår og den slags, og har slet ikke det hold som den røde har.. men det er da verdens mest usunde voks, tag og brug noget andet, f.eks. ID, eller Ego, det holder lige så godt, og så er det ikke lissom tjære, som dax er.



    Har prøvet ID, og det holder overhovedet ikke ligesom DAX gør.

  • Quote

    Originally posted by Purple-Hands
    Har også delt med en venne i de der pakke tilbud..
    kan anbefale http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=41
    Meget lignende D:FI


    A hvad? Det er da den største omgang vrøvl jeg længe har hørt :)
    Den sorte Renati er MEGET stærkere end D-Fi.
    D-Fi stivner faktisk ikke håret særlig meget. Det er efter min mening en lorte voks medmindre man blander både den blå og den grønne d-fi.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jesper86
    hej. jeg har brugt crude clay i et par måneder efterhånden og er yderst tilfreds med min styling :-))
    plejer at købe den hos frisøren sammen med shampoo osv. men nu har jeg prøvet http://www.e-voks.dk.


    Se samarbejdspartnere for e-voks.dk :P
    Det kan næste ikke tages seriøst


    Kan dog se at Hvejsel som har skrevet, reklamere for egen site.
    http://www.made4men.dk/omos.php

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Kunne ikke finde noget reklame som sådan for e-voks. Det var mere den anden butik som Hvejsel skriver om, som er direkte reklame. Da han er indehaver af den butik han linker til.


    Min eneste kommentar om e-voks.dk er deres samarbejdspartner som jeg finder ganske humoristisk. :P

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Kunne ikke finde noget reklame som sådan for e-voks. Det var mere den anden butik som Hvejsel skriver om, som er direkte reklame. Da han er indehaver af den butik han linker til.


    Min eneste kommentar om e-voks.dk er deres samarbejdspartner som jeg finder ganske humoristisk. :P


    Nej rigtig nok, men brugeren "Jesper86" som kun har to post og begge er hvor han skriver om e-voks.dk måske kan han bare rigtig godt lide dem, men alligevel :)