• jeg startede en guild for et styk tid siden, ved navn: Déstiny, som er en pvp guild på serveren Vashj. mit problem er således at vi ikke har nok members. vi har forum, tabard, snart Ventrilo server. folk virker ikke interesseret.


    så mit spørgsmål: hvordan kan jeg gøre min guild bedre. så folk er mere interesseret i min guild.


    Guilden består stortset af loyale venner som også er interesseret i PVP.

  • Det er ik altid man lige har heldet med sig, måske er der mange lignende guilds, og så kan ens egen nemt falde ind i mængden, men go on jeg har ik noget egentlig forslag, er det sådan at i laver Bg raids?

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • 1. Som regel hvis det er all lvl type guild gider mange high og medium lvl's ikke at joine ind fordi de gider ikke spilde sin tid på lowbies der går og beggar high lvl's med at skaffe dem items eller gold


    2. Det kan være de ikke kan lide guildet's navn eller fordi de syntes at der er ikke nok info om det så som at man er seriøs og ikke kalder folk for omg your a noob osv.. men det kan selvfølgelig også være andre grunde


    men som sagt kan jeg jo ikke sige noget fordi i har ikke nogle regler om loot methods eller hvor mange i er og hvad lvl i vil helst recruiter... ligsom nogle kun recruiter 55+ players som spiller decent og ikke wiper ud efter første bos


    og.... nåja forresten der er ikke mange som gider pvp guilds... de giver ikke meget formål som det gør at være pve guild :oops:

  • Jeg tror også at det du har en PvP guild, gør det ikke nemt for dig at få members. Folk som gerne vil PvP joiner nemlig Rubicon, som er decideret PvP guild, og har været der i et stykke tid nu.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦