7900GT Vmod findes (Virker)

  • Synes nu ikke man skal lave en guide til ham! Hvis du læser tråden så ved du nøjagtig hvad du skal gøre.


    Nasserøv!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Synes nu ikke man skal lave en guide til ham! Hvis du læser tråden så ved du nøjagtig hvad du skal gøre.


    Nasserøv!


    True...


    Kiggede den igennem på 20 min. første gang... man kan jo hurtigt se om det er vigtigt eller om det er noget med Hvem har den højeste score

  • Sry hvis jeg var lidt gnaven i sidste post, men synes også det er vigtigt at læse noget om det inden man går igang...


    Btw, er der nogen som har lavet preset moddet?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • nice der angelus... Jeg har ikke vand på gfx, men regner med en 600+ / 1700+, når mit kommer frem, det er forrester innolort3d 7900GT

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Najs Temps der angelus...


    Håber ikke jeg bliver flamet for dette spørgsmål.. synes jeg har låst tråden godt igennem :razz:


    Hvad temps for folk med vmod 1,5v... uden vandkøling.


    Jeg har et Inno3D 7900GT som der kommer en VF900-CU på.


    og over vejer noget 1,4-1,5vmod.. dog vil jeg ikke lege med memcore tror jeg... vist lidt over mine skillz :boxed:

    Gigabyte P35-DS3R
    Core 2 Duo 6750 (GeminII cooled)
    4x1gb Dominator DDR1066
    Gigabyte 8800gts (g92)
    Vista Ultimate 64bit

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Synes nu ikke man skal lave en guide til ham! Hvis du læser tråden så ved du nøjagtig hvad du skal gøre.


    Nasserøv!


    Nasserøv! whahahahhahat!!!!


    hvad er der så lige gal med dig? har siddet og kastet et halvt øje på det hele men synes jo der er mange unødvendige ting her...


    og jeg spurgte jo også bare? kan slet ikke se grunden til at være så grov i tonen?! kunne jo enlig være at han havde tænkt sig det...



    Tssss X(

  • Sry, men det mindste du kan gøre er da at læse tråden igennem FØR du sætter os igang med at lave en guide til netop dig.. Mere er det ikke i det. Hvis du er utilfreds så PM mig. Har beklaget min "Grove tone".
    Ville gerne hvis vi kunne holde denne tråd ren. Siger det nu inden helvede bryder løs - som det altid gør :)


    Btw har Illuminati hjulpet mig med preset mod, og jeg regner med at lave det i morgen.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Sry, men det mindste du kan gøre er da at læse tråden igennem FØR du sætter os igang med at lave en guide til netop dig.. Mere er det ikke i det. Hvis du er utilfreds så PM mig. Har beklaget min "Grove tone".
    Ville gerne hvis vi kunne holde denne tråd ren. Siger det nu inden helvede bryder løs - som det altid gør :)


    Btw har Illuminati hjulpet mig med preset mod, og jeg regner med at lave det i morgen.


    Hva skulle preset mod hjælpe med?


    Har ikk lige hørt om det sådan rigtig men kan være jeg tror det hedder noget andet? :D


    /Grau

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Sry, men det mindste du kan gøre er da at læse tråden igennem FØR du sætter os igang med at lave en guide til netop dig.. Mere er det ikke i det. Hvis du er utilfreds så PM mig. Har beklaget min "Grove tone".
    Ville gerne hvis vi kunne holde denne tråd ren. Siger det nu inden helvede bryder løs - som det altid gør :)


    Btw har Illuminati hjulpet mig med preset mod, og jeg regner med at lave det i morgen.


    Oki :cheers: :9xo


  • Det er vist mig der vrøvler. Det hedder: Preset switching og medvirker til at hastigheden fra 3d til 2d osv skifter bedre. Det skulle gøre kortet istand til at OC mere. Eller det vil sige at det skulle fjerne de fejl kortene laver ved for meget OC... HVis du forstår hvad jeg mener :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Ahh ok :) Synes nok, men du må jo lige skrive til omkring hvor meget mere oc du får dig, hvis du altså laver moddet :) Lyder da også lidt spændene, har ikk hørt om så mange der lige netop har lavet det mod der, Har du en beskrivelse af hvordan man laver den`? evt et link eller lign


    /Grau

  • Jeg tror mere moddet er til dem som oplever ustabilitet ved middelhøje clocks - måske lidt over 600?, men jeg fik ihvertfald ikke noget som helst ud af moddet.


    Jeg målte modstanden til 86Kohm og tegnede med blyant. (Mere forsigtigt end ved vmem moddet). Modstanden faldt til 9Kohm men så fjernede jeg lidt med en tør vatpind og duppede med en finger. Vupti og så havde jeg ramt 46kohm.


    Men nej, det gav ikke noget og nu er der ikke flere mods at lave ;(


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • troede ikke du ville have inno3d puma99dk

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • skal du ikke have rammene højere op

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    skal du ikke have rammene højere op


    hver ting til sin tid hotfifty. ja derinde i oc kan den ik komme højere op og rivaturner virker ik 100% med driver version 84.21 og ATiTool vil ik mere :(


    nope men kunne ik få andet i den her by jeg bor i så tog ned til http://www.bbec.dk/ købte det inno3d :P

  • efter jeg har sadt min Zalman VF-900-cu så begynder den med grafikkort fejl ved 580/900 er det fordi ram ik kan tåle de ram kører der er med eller hvad?


    evt. en som ved hvordan jeg kan gi kortet mere volt fra bios af? har et DFi LanParty UT nF4 SLi-D bundkort.