S: Oprydningssalg (PSU, Casemodding og andet)

  • Hey Tweakers


    Jeg sælger følgende hardware.


    Er ingen HBO på andre dele end PSU'en.
    Alle bud er PP.
    Delene befinder sig i 2730 Herlev.
    Tråden er også oprettet på HOL.dk
    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    HARDWARE
    --------


    1 stk. Antec TruePower 380w PSU - Aldrig Brugt. - HBO: 300 kr.
    Billede


    1 stk. Chill Innovation Anti-Noise/Vibration Kit - Aldrig Brugt.
    Billede


    1 stk. Asus AGP-V6600 Deluxe Geforce 1 32mb Grafikkort.
    Billede


    1 stk. 512mb Kingston DIMM 64MX72 133mhz SDRAM Registered ECC CL3 Gold - KVR133X72RC3-512 - Aldrig Brugt.
    Billede


    1 stk. 1 stk. Fujitsu Siemens Memorybird USB 2.0 128mb - Aldrig Brugt.
    Billede


    4 stk. Runde IDE-Kabler - 2 x Akasa UV-Reaktiv 45cm Og 2 x No-Name Sort 45cm
    Billede


    1 stk. Vantec Rød UV-Reaktiv Cable Sleeving Pakke - Uåbnet.
    Billede


    1 stk. Sunbeam BasisKit Til 2 Katoderør og 2 stk. Sunbeam UV 20cm Katoderør - Uåbnet.
    Billede


    2 stk. 30cm Forlængerkabel Til Katoderør - Aldrig Brugt.
    Billede


    1 stk. Logitech Cordless Click! Plus Optical Mouse - Aldrig Brugt.
    Billede



    Byd løs folkens :)



    Mvh DH

  • kingston SD pc133 klods:150pp

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Antec TruePower 380w PSU + Chill Innovation Anti-Noise/Vibration Kit + 4 stk. Runde IDE-Kabler => 450 kr. (afhentet hvis det er i nærheden ? ) ellers pp selvfølgelig :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Antec TruePower 380w PSU + Chill Innovation Anti-Noise/Vibration Kit + 4 stk. Runde IDE-Kabler => 450 kr. (afhentet hvis det er i nærheden ? ) ellers pp selvfølgelig :9xo


    Dette står næsten øverst ;)


    Delene befinder sig i 2730 Herlev.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Antec TruePower 380w PSU + Chill Innovation Anti-Noise/Vibration Kit + 4 stk. Runde IDE-Kabler => 450 kr. (afhentet hvis det er i nærheden ? ) ellers pp selvfølgelig :9xo


    Det er noteret hr. Bentzin :)


    Er opstået et lille problem for mig. Er en anden på HOL der har budt på de runde kabler også sammen med nogen helt andre ting. Hvordan kringler jeg lige den? hæhæ

  • 200pp for ram..og bliv så væk teffer :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Status:


    1 stk. Vantec Rød UV-Reaktiv Cable Sleeving Pakke - Uåbnet.
    30pp - Han$en @ Tweak.dk


    ----


    1 stk. Antec TruePower 380w PSU
    1 stk. Chill Innovation Anti-Noise/Vibration Kit
    4 stk. Runde IDE-Kabler
    450pp - Bentzin @ Tweak.dk


    ----


    1 stk. 512mb Kingston DIMM 64MX72 133mhz SDRAM Registered ECC CL3 Gold
    200pp - Fragman @ Tweak.dk


    ----


    1 stk. Fujitsu Siemens Memorybird USB 2.0 128mb
    4 stk. Runde IDE-Kabler
    1 stk. Vantec Rød Cable Sleeving Pakke
    1 stk. Sunbeam BasisKit Til 2 Katoderør og 2 stk. Sunbeam UV 20cm Katoderør
    2 stk. 30cm Forlængerkabel Til Katoderør
    200pp - EQuiNoX @ HOL.dk


    ----


    1 stk. Logitech Cordless Click! Plus Optical Mouse
    70pp - TheVoice @ HOL.dk




    Må lige se hvordan jeg skal forholde mig til dem der byder på de samme varer i bundlede bud. Kommer lidt an på hvordan jeres bud udvikler sig :)


    Mvh DH


  • Det er jo dig der bestemmer alt. ;) Men i mit bud får du mere for ide-kablerne end i det andet - imo. ;)
    Edit: og jeg kan afhente, så du slipper for bøvlet med, at pakke og sende det. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Det er jo dig der bestemmer alt. ;) Men i mit bud får du mere for ide-kablerne end i det andet - imo. ;)
    Edit: og jeg kan afhente, så du slipper for bøvlet med, at pakke og sende det. :9xo



    Rimelig stærke argumenter du kommer med dér, kære Bentzin :D

  • 40 kr for usb stik hvis du sender i brev.. Kan du ikke kontakte mig på 28408475 så kan vi aftale hvordan vi klare betaling

  • Bentzin: Regner med jeg kører den til imorgen eftermiddag. Vil gerne lige ha en ordentligt chance til at tjekke op omkring bundlet bud. Men synes du står ret stærkt ;)


    DoDo: jeg har indtil videre fået en bedre pris for den i et samlet bud. Men det er noteret :)



    Mvh DH

  • se i hans opsummering hansen.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.