• Min CS Config fucker mig op, den ændre i mit navn og virker ikke ordenligt. Derfor søger jeg hjælp fra en af jer der vil lave en til mig eller ved hvor jeg kan downloade den jeg søger.


    Krav.


    Den gamle Buy Menu
    Fast switch weapon
    cl_righthand -2
    Jeg gider heller ikke have den switcher til det våben jeg samler op.
    Lille sigtekorn (Hvis det kan laves i config)


    +


    Alle gode net instillingere..


    Evt hvis der er flere i kan tilføje som er ''very usefull'' så skriv.. :D


  • du skal nok have et autoexec.cfg. Altså et config der executer når du starter spillet.
    Har ikke så meget forstnad på commands til 1.6 desværre.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jeg kender det godt, men den ændre i min config hele tiden. Mit navn er stavet forkert nogle gange osv.


    Derfor kunne det være fedt hvis en kan lave configget i hans CS og derefer uploade den herinde. Personen kan bare tage en backup af hans egen.

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Du kan jo også bare lave indstillingerne, gå ud af spille, og skrivebeskytte din config, så er den fixet.


    Virker ikk. Jeg skal bruge en færdig lavet.

  • Det haster lidt og jeg roder stadig med det. Hvis i har andre commands som i mener andre ikke kan leve uden så post dem.


    Listen ser sådan ud indtil videre med ønskede commands. (Skriv gerne rettelser)

  • du kan få min.. :) alt det gode gejl.. men sørg for at gemme din gamle, hvis ikke du kan lide det.. og husk også at fjerne og tilføje skrivebordsbestyttelse.. ellers virker det ikke..


    Her


    //Out - EcoPa

    Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

    Rettet en gang, sidst af EcoPa ().

  • Quote

    Originally posted by EcoPa
    du kan få min.. :) alt det gode gejl.. men sørg for at gemme din gamle, hvis ikke du kan lide det.. og husk også at fjerne og tilføje skrivebordsbestyttelse.. ellers virker det ikke..


    //Out - EcoPa


    Okay har du markante ændre i styringen?

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Okay har du markante ændre i styringen?


    Nej.. bare alle de ting du siger.. også f.eks. stopsound på "f" og sådanne ting.. også er der også FPS_models..


    Du kan bare prøve at smide den ind, og se om det er noget for dig.. :)


    //Out - EcoPa


  • Okay jeg prøver den. Lige før fik jeg min ønske config til at virke, 2 sekunder senere var alt ved det gamle og alt slettet.. :crazyeyes:


    Ja jeg havde skrivebeskyttet den.

  • fps models er bare player models der er enklte.. lettere og spille med, og ikke ligeså krævene for com'en.. noget af det der lægger på grænsen er bunnyhopscript.. det er ikke lovligt alle steder.. hmm.. hva mere, men det er med sådan en her comfig, man spiller bedstmed, hvis man kan vænne sig til det.. det er ikke en config for dem der vil have det skal se pænt ud.. :/


    xplayn har nok CPL config og lægge..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by EcoPa
    fps models er bare player models der er enklte.. lettere og spille med, og ikke ligeså krævene for com'en.. noget af det der lægger på grænsen er bunnyhopscript.. det er ikke lovligt alle steder.. hmm.. hva mere, men det er med sådan en her comfig, man spiller bedstmed, hvis man kan vænne sig til det.. det er ikke en config for dem der vil have det skal se pænt ud.. :/


    xplayn har nok CPL config og lægge..


    //Out - EcoPa


    Hvordan bunnyjumper du med din config.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Hvordan bunnyjumper du med din config.


    holder space nede.. :) men ved ikke om det virker med configen alene.. det var en anden der satte min config op, så kan godt være han har lagt noget andet ind også.. :)


    //Out - EcoPa

  • uhh, ja, det irritere også mig selv at den ikke er på.. men vist nok noget med cl_radar_solid eller noget i den retning..


    //Out - EcoPa