Hey hey hey.. tag lige og klap hesten, ingen grund til at gøre den her tråd til noget den ikke er hold jer til emnet folkens

Domæne hackede
- zweb.dk
- Lukket
-
-
det gør vi da også indtil videre?
-
Originally posted by Fragman
det gør vi da også indtil videre?Hvis ytringsfrihed er ontopic, så ja.
Det mener jeg så ikke det er... -
Originally posted by Bentzin
Nu er det jo ikke kun folk fra b-one' servere, der bli'r ramt. Det er alle mulige steder, de hjernedøde aber laver ravage.
Om de er det fra den ene eller den anden latterlige religion, er bedøvende !
De ska' la' vær' med at gå med skyklapper på og ødelægge andre fornuftige menneskers dagligdag. That's it !
Edit: Vi er altså i Danmark - og i Danmark har vi ytringsfrihed !undskyld.. mistede besindelsen lidt
-
Originally posted by Butcher
Hvis ytringsfrihed er ontopic, så ja.
Det mener jeg så ikke det er...
Nej det var ikke helt topic det med ytringsfrihed. Men der var en der whinede over nogle skrevne ord og ville ha' fjernet dem.
Det første jeg skrev var da absolut topic.Til Fino: Det var ikke dig jeg mente - som jeg skriver, så er vi meget enige.
-
Originally posted by Fino
NUBBIE HACKERS!! argh ka ikk ta dem.. lul manner.. de må ta at få sig et liv dernede i mellemøsten.. altså dem der ikk har noget.. såsom de hackere.. det er seføli ikk alle muslimer der er sådan men de her muslimer er nubed!!perfekt! du er sQ en gut...
er glad for du rettede det.
Bente:
til dig kan jeg kun sige glædelig jul og godt nytår.
-
Før der er en håndfuld der skal have en tænke pause væk fra forumet en uges tid stopper vi her.
Det er utroligt at folk ikke er modne nok (uanset alder) til at komme føre en sober diskusion. Sørgeligt.
Tråden er lukket.