[Updateret igen] Et bette billede ...

• Her er et billede, som jeg sad og fumlede med i mine photoshoptimer tidligere idag.

Det eneste der sådan set er pillet ved på det original billede i midten er en smule ved lyset. Ellers er der pålagt en tatovering, som dog skal laves om. Billedet har selvf. også fået pålagt en yderst simpel ramme.

Ellers er stjernerne tilføjet med en tegnetingeste, hvorpå jeg ikke lige kan huske ordet. Denne er dog yderst smart, fordi den er trykfølsom ;)

http://www.zerenity.dk/etbettebillede.jpg

Edit:
    Der er ændret lidt på billedet med Curves og opacity på tatoveringen (men den skal stadig ændres)...

Det gamle kan stadig ses på link ovenfor. og det nye er selvf. linket nedenfor ;)

http://www.zerenity.dk/etbettebillede1.jpg

Edit 2:
    Så fik jeg lavet ny tatovering samt korigeret lidt på de forskellige ting der blev bragt på banen

http://www.zerenity.dk/etbettebillede2.jpg

edit 3:
    Den umiddelbare sidste udgave af billedet. Nu er tatoveringen i venstre side ...

http://www.zerenity.dk/etbettebillede5.jpg

• Ser sq godt ud ;)

Om det er fordi jeg er syg og har svært ved at fokusere ved jeg ikke, men jeg synes at gengivelsen i bunden er lige en tand for dominerende, og overgangen mellem den hvide kant og den stort baggrund er en anelse for hård.

Ellers ser det sq godt ud ;)

Måske man skulle sætte opacity lidt ned på tatoo når det alligevel er gråtonet? Ved jeg ikke helt.

• Ye, kan godt følge dig. Det danner nok en tand for stor kontrast med den helt hvide ramme. Og tatoveringen kunne også godt tåle en lavere opacity. Og sidst men ikke mindst, så tror jeg også du har ret i at gengivelsen lige skal gøres mindre dominerende ...

Tak for rådende :)

Har godt nok også overvejet om man skulle finde et billede som var i farver.

Har et andet billede af en pige man ser bag fra, hvor hele ryggen er bar. Herpå ville jeg måske prøve at lave en abstrakt tatovering vha. af tegnetingesten.

• Den tegnetingest du snakker om er jo nok en Digitizer. Er selv ejer af en.
    Det er et ret godt billede. Flot krop. Gråtonerne er dog en smule kedelige. De mangler noget kontrast.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna
    Den tegnetingest du snakker om er jo nok en Digitizer. Er selv ejer af en.
    Det er et ret godt billede. Flot krop. Gråtonerne er dog en smule kedelige. De mangler noget kontrast.

- Anders

Ahh, det var navnet :)

Kan desværre ikke gøre så meget ved billedet, da det fra start er i gråtoner..

• Prøv og brug curves til at hæve kontrasten i det burde kunne skabe lidt mere liv for som andre er inde på er det lidt flat.

Skal have taget mig sammen til at finde penge til sådan en wacom djævel der, de er sgu ret smarte :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Prøv og brug curves til at hæve kontrasten i det burde kunne skabe lidt mere liv for som andre er inde på er det lidt flat.

Skal have taget mig sammen til at finde penge til sådan en wacom djævel der, de er sgu ret smarte :)

Vil jeg prøve .. Synes jeg var inde at rode lidt med curves uden jeg kom frem til noget brugbart, men legede nok også bare mest. vil prøve igen

Den jeg bruger er dog lånt af skolen, og koster vidst nok 700 kr. på markedet.

Men man kan vidst godt få en brugbar til 300 kr.

Er endnu ikke hård til at anvende den, og det tager nok også sin tid. I vores sidste timer skal vi kun bruge dette legetøj. Vi skal tegne et eller andet abstrakt (koncepttegning).

• Hej.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid du kan låne en af skolen, men jeg vil anbefale at øve dig med den, og så hvis du beslutter dig for selv at skulle have en så køb en Wacom. Wacom er klasser foran de andre.

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna
    Hej.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid du kan låne en af skolen, men jeg vil anbefale at øve dig med den, og så hvis du beslutter dig for selv at skulle have en så køb en Wacom. Wacom er klasser foran de andre.

- Anders

Har den hele semesteret ud, så et par måneder endnu. Vil også bruge den noget mere, især fordi vores sidste dag med Photoshop kun vil foregå med den. Vi skal simpelthen tegne et koncept af en slags med den.

Overvejer i hvertfald om jeg skal have en når semesteret er overstået, hvis altså jeg kan få råd.

• Regner dog med tatoveringen kommer til at ligge i venstre side i stedet, da kroppen der har en bedre overgang i farver, og ikke består er en ren og skær lys kontrast.

Da venstre side har en bedre overgang fra mørk til lys, vil det se bedre ud, imo.

Kan være eksperterne synes noget andet ;) ?