Gå i byen i København ?

  • Halløj


    Jeg skal med klassen på en tur til København i et par dage i April. Jeg kommer fra den sydlige og storbys forladte del af DK, så jeg og vennerne fra klassen er lidt i tvivl om vi tør at gå i byen derover :rolleyes:


    Nu tænker mange nok "han er da godt nok en bondsk kø uden nosser", men efter at have set nyhederne og Station 2 virker det til at være halvt farligt og psykopatisk at gå i byen i KBH. Og efter at have købt ny jakke, så gider jeg sg ikke rigtigt sætte et par skudhuller på spil :D


    Nogen der kan sige mig hvordan det er at gå i byen derover ?

  • Ikke så voldsomt, er nogle smartasses, men det er kun på hjemvejen, det sker fra tid til anden at en gruppe invandre synes det er fedt at spille smart i en bus etc... - Men ellers ikke noget ubehaligt IMO..


    Dog kan det frarådes kl.4 om natten at rende rundt med laptop i det indre KBH :P - Gjorde jeg efter et lan, der kom en enkelt bemærkning eller 2 :P

  • Hvor gammel er i??? der er jo steder man skal være 21 for at komme ind. Men er i over 18 så kan i komme ind de fleste steder. I skal IKKE være på Nørrebro. Vær ved strøget og sidegaderne. Hvis i bare er et par stykker så hold jer sammen. Altid godt at være sammen med nogle piger... Bare kom ind et sted og hyg jer... så sker der ikke noget. Hold jer væk fra slåskampe. Det er der det går galt. Tager i ind sen lørdag aften kan i regne med at stå lang tid i kø for at komme ind alle steder. God tur!

  • Quote

    Originally posted by LangeJan
    Hvor gammel er i??? der er jo steder man skal være 21 for at komme ind. Men er i over 18 så kan i komme ind de fleste steder. I skal IKKE være på Nørrebro. Vær ved strøget og sidegaderne. Hvis i bare er et par stykker så hold jer sammen. Altid godt at være sammen med nogle piger... Bare kom ind et sted og hyg jer... så sker der ikke noget. Hold jer væk fra slåskampe. Det er der det går galt. Tager i ind sen lørdag aften kan i regne med at stå lang tid i kø for at komme ind alle steder. God tur!


    Hvis man ikke holder sig væk fra slåskampe be'r man da selv om det...
    Man kan sagtens færdes det meste af KBH by night... - Enkelte steder ville jeg personligt nødigt færdes, f.eks omkring krydset mellem vesterbrogade / Istegade og deromkring, der er en masse skumle typer...
    Men ellers er der sq ingen problemer....

  • Quote

    Originally posted by jesperlind
    Super fedt, og ang. smartasses, så sker der sq ikke noget hvis du selv er en :hb:


    Kan da godt være at det er helt anderledes i den ende af landet, men jeg må sgu indrømme at i 100% af de tilfælde jeg har overværet har det IKKE gjort det bedre :roller:

  • Tak for jeres input, men jeg tror vi lammer den på hotellet og i baren :drink:
    Vi kender ikke KBH's gader så godt så...


    Btw vi er 18-20 år LangeJan ;)

  • Og hvis i ska ORDENTELIGT i byen! så er der IN! det har åbent fra kl. 23-10 lørdag og 23-08 fredag.. Der er både en afdeling med house, RnB og det der kedelige noget og så er der The Dancefloor! hvor man gi gas!! dance og techno all night long fra 01 og det er bare SÅ nice.. man betaler 150kr. og så er der fri øl og vin hele natten..
    Og hvis i vil på Envy, som ligger lige ved Palads, så husk at ha flot tøj og fine sko.. for man ka godt være uheldig ikke at komme ind med sportssko og sånn.. de er RET højrøvede der inde.. :P men det er stort og hygge nok..
    Så er der Emma og A-bar = Australian-bar hvor man ka spille pool og hygge.. og der er self. mange flere discs og bars..
    Håber i ka bruge det til noget..


    Mvh Mads :T

  • Okay, det der Krasnapolski og Envy lyder som et godt femenimt tilflugtsted... der må vi hen :D Ej, det finder vi nok ud af ;)


    Btw vi bøndere er altid fine påklædt når der bajere til stede :cheers:


    Btw... igen... vi er 9 drenge og 32 piger der skal afsted så det skal nok blive hedt :)

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Ti-vo-li :D


    Naaah.. Dem der kommer på Envy (inklusive mig selv) er generelt rigmandstøser og drenge, der flasher deres nyeste kluns, tasker, bælter og mobiltelefoner! Men stedet i sig selv er rigtig fedt IMO..


    Ellers også skal de prøve at komme ind på NASA.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().