PostDK, altid velopdaterede

• Surfede kort på nettet, da jeg først fik bilen lidt halvsent, Holte posthus var så det med længst tid åbent i omegnen...

Tog derned, og kunne sq ikke rigtig finde indgangen...

Jeg spurgte så på togstationen hvorledes man kom ind i posthuset, og blev informeret om det havde været lukket i godt og vel et år nu...
    Men alligevel så blev jeg ledt derhen ihåb om at finde et posthus der havde åbent til kl.18:00 GRR.... X(

• Imponerende IMO...
    Gjorde lige jeg ikke fik sendt 3 pakker afsted idag..

... Håber ikke de er ligeså lang tid om at fragte min yonah som de er med at få fixet info om Holte posthytte....

13. marts 2006 09:45 Registreret i udlandet
    14. marts 2006 10:33 Afsendt til DANMARK
    15. marts 2006 11:46 Ankommet til DANMARK
    15. marts 2006 11:46 Indleveret til toldbehandling

Hmm, den blev så sendt d.10 - men bare billig shipping, gad ikke betale for priority.... - Mobo tidligst d.22...

• Åh åh, indleveret til toldbehandling... :razz:

• Det er totalt sejt når der ikk står værdi på pakken, og man så skal skrive til dem hva pakken er værd for at de kan fortolde den.. Så ka man selv vælge hvor meget man nu synes de skal fortolde den :))

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Originally posted by Grus
    Det er totalt sejt når der ikk står værdi på pakken, og man så skal skrive til dem hva pakken er værd for at de kan fortolde den.. Så ka man selv vælge hvor meget man nu synes de skal fortolde den :))

Eller afsender kan sætte en kvittering udenpå = de går efter den ;)

• Ja og hvis de så mener det er forkert og undersøger det og finder ud af noget andet kan man se frem til en dejlig stor bøde :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Stick to topic folks....

Jeg har gennem tiderne modtaget en del pakker:
    Skriver man ikke pris på giver de et skøn, og de vurdere for lavt, fik en regning på 4xx kroner for hardware + vandkøl til 4500 kroner mener jeg det var...

Jeg vil tro afsender har noteret hvad han mener varen er værd, hvilket er praktisk mht. forsikring hvis noget skulle gå galt, og ved told, og det sker jo ting går istykker, så er kun ris til egen røv...

--_--

Men summa sammarum (burde være korrekt stavet, brugte den til dansk termins igår :)) ) skod at postDK ikke har valgt at fjerne det fra HP'en...