SÅ Er Den Gal Med Chippen Igen

  • jesdals
    pakken er sendt der længer er den ikke


    ordren lå i over en måneden før betaling så den burde ha vært slættet


    da manden ikke betaler den vare han bestiler



    og den skal vi så lige ha op i røven flot



    sidst indlæg her fra gider ikke spilde min tid på jer

  • Tak.


    Er det så noget man kan stole på, for en gangs skyld?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Tak.


    Er det så noget man kan stole på, for en gangs skyld?


    For du ikke at vide, for han svare jo ikke. :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Det skal man ikke tage for givet.


    Han har jo tidligere bevist hvor uendeligt lav IQ han besidder... :razz:


    Jeg sætter mere lid til en pose fugtig muldjord end den klaphat...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....


  • Er jeg den eneste som ikke kan tyde hvad der han skriver? Skal det forståes sådan at han indrømmer, at det pakkenr. der henvises til i et forrigt indlæg er til en anden ordre og at den levering som EkstraBladet skriver om, reelt aldrig blev leveret pga. at kunden til sidst nægtede at modtage ordren? Eller?


    Det er altså meget uheldig, når man skriver så usammenhængende i sine indlæg.


    Men jeg tror, at min anbefaling fremover må blive, at man handler andre steder - kan ikke se nogen grund til andet.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Hvis jeg ikke ta' r helt fejl, var der så ikke noget om, at vi ikke måtte snakke om den der yderst mærkværdige butik eller hvad den slags kaldes ?


    Synes jeg kan mindes der blev lukket en hel masse tråde, for det altid endte i en masse "lort og lagkage". [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/33.gif]


    Andre tråde med direkte svinen til er også blevet lukket.
    Ikke fordi jeg holder med den klaphat, men syn's ikke det klæ'r tweak.dk med den slags ubrugelige tråde.


    Bare lige et lille grynt fra den [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/old.gif], som synes der er rart at være fra Vestegnen for tiden ![Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/bif_dnrules.gif:cheers:


  • Det var jo ikke en ubrugelig tråd til at starte med. Og "manden" har jo fuldt ud fortjent det. Alle skal høre at han snyder og bedrager en hvis man handler hos ham. Og der er jo så meget du ikke synes "klæ'r" tweak efterhånden.

  • Uffe - jeg må bare spekulere på, hvad det er der i din opvækst har forskruet dig på sådan en måde.
    Man korser sig 7 gange når man læser hvad det er du skriver, hvordan kan du have så lidt respekt for dine medmennesker? :|


  • Du har fuldstændig ret, men du må have mig undskyldt - jeg forstår bare ikke hvad det er manden skriver i hans sidste indlæg, eller rettere er i tvivl om at jeg læser det korrekt. Jeg læser det således, at han slutter af med at sige, at det EkstraBladet skriver er korrekt, nemlig at ordren aldrig blev leveret - givet evt. fordi kunden ikke ønskede at modtagen varen i den sidste ende. Men skal det forståes på den måde, så siger han jo også inddirekte at hans indlæg omkring pakkenr. ikke har noget at gøre med EkstraBladets historie og det er det, som jeg må undre mig over.


    Men ja, der er vidst malket rigeligt på den her tråd.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet 6 gange, sidst af jesdals ().

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Det var jo ikke en ubrugelig tråd til at starte med. Og "manden" har jo fuldt ud fortjent det. Alle skal høre at han snyder og bedrager en hvis man handler hos ham. Og der er jo så meget du ikke synes "klæ'r" tweak efterhånden.


    Men de ender altid sådan her. Og den form for sprog, er ikke hvad der foreskrives i tweak.dk's regler.
    Og til det vås du skriver om mig og "klæ'r", så holder jeg mig bare til hvad der er står i disse regler, som jo er lavet for, at tweak.dk skal være et ordentligt samlingssted på nettet.
    Længere er den ikke !


    Hvis nu flere tænkte lidt længere end til deres egen næse, så ville alting se meget bedre ud. Men det er jo lidt svært for nogle herinde - desværre.
    Folk la' sig rive med - når chancen kommer - og det gavner imo ikke et sted som dette !

  • Hold da op det går stærkt herinde.


    Chippen får lige en uges pause fra Tweak.dk


    samtidig vil jeg bede jeg andre om IKKE at falde ned på hans niveau. Det er nok at vi har 1 bruger herinde, der slet ikke kan finde ud af at argumentere for sin sag.

  • Har lige læst tråden igennem.. Hvor gammel er det egentlig han er? Det var dog det barnligste menneske jeg længe har set. Han opfører sig som en 12 årig 8o


    (IKKE AT ALLE 12 ÅRIGE ER NOGLE DÅRLIGE BØRN :)))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Ha ha... Det er bare typisk Uffe det her.


    Grineren tråd med en pauseklovn, nøjagtigt som i de gode gamle dage på Tweak. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Hold da op det går stærkt herinde.


    Chippen får lige en uges pause fra Tweak.dk


    samtidig vil jeg bede jeg andre om IKKE at falde ned på hans niveau. Det er nok at vi har 1 bruger herinde, der slet ikke kan finde ud af at argumentere for sin sag.


    Endnu mere ubegribeligt hvorledes 2 personer har bidraget til den har fået thumbs up... :pokey:

  • weeeeeee!!! Jeg ELSKER chippen tråde på Tweak, det føles som gamle dage!
    Selvom man ikke kan forstå hvad der bliver skrevet i tråden, så giver det noget udfordring at stykke det sammen til noget brugbart. Lad os kalde det for en Tweak-soduko

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Det var jo ikke en ubrugelig tråd til at starte med. Og "manden" har jo fuldt ud fortjent det. Alle skal høre at han snyder og bedrager en hvis man handler hos ham. Og der er jo så meget du ikke synes "klæ'r" tweak efterhånden.


    Ramaskriget hvis du har sagt det du ville sige så luk venligst gabet. Vi gider virkelig ikke ha' flere spoiler tråde!! Tak...


    (og ja dit indlæg er starten på noget shit)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    weeeeeee!!! Jeg ELSKER chippen tråde på Tweak, det føles som gamle dage!
    Selvom man ikke kan forstå hvad der bliver skrevet i tråden, så giver det noget udfordring at stykke det sammen til noget brugbart. Lad os kalde det for en Tweak-soduko


    Jeg synes mere det minder om puslespil... :))


    Et puslespil med en masse mærkelige brikker, og som ikke forestiller noget, når det bliver samlet :crazyeyes:

  • Er jeg den eneste der ikke kan læse og forstå hvad han skriver

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM