SÅ Er Den Gal Med Chippen Igen

  • Den sang bliver du ved med at synge, men hvad er det du synes de logs skal vise?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Chippen - (hvis det er dig, hvis ikke er du bare et random pikhoved)


    Du udstiller dig selv utrolig dårligt i den her sag. Er det ikke meningen du vil have kunder, og ikke skræmme dem væk. Du har (havde?) chancen for at forklare din sag, men alligevel vælger du at udstille dig selv som en stor nar til grin og glæde for alle på dette ellers så rare fora :)


    Stop med dit useriøse snak, og brug i stedet tiden på at få pengene sendt tilbage til alle de mennesker du skylder (OG DER ER MANGE!), og så få gang i din bix, du har tydeligvis evnerne til at promovere dig, men åbenbart ikke modenheden til at holde dine firmaer ved lige.


    DET EN OMMER!

  • Shampo hvornår kommer du med din knalrt bande eller er du godt nok en watpik




    FlexQ



    er i er ikke kuner i er bistands klinter jeg betaler for


    og kan ikke overbevises på noget tidspunkt på noget



    du kan læse hvad shampofjæs skrv om jeg postet link til kvitering på pakken ved postdk men postdk lyver også nu så




    så jeg kan ikke sige andet ind fissefjæser

  • Chippen (mage til narrøv) har også snydt en af mine venner... Og da han så ringede fik han i hovedet "Ja, hvis du bliver ved med at ringe kommer det jo aldrig frem...". Han ventede så 3 måneder og så kom hans strømforsyning endelig (selvfølgelig havde han opgeven og købt en ny imens)..


    Chippen, du stinker.. Dine udtalelser lyder som noget jeg kunne ha' skrevet i fjerde klasse. Du er en skændsel for hele den danske internet-handel.. Jeg ønsker virkelig dit firma går ned, og uanset hvor meget jeg er imod hacking burde din side blive slettet med det samme.. Ingen tvivl om det..!


  • 1: tjek din stavning
    2: tal pænt
    3: opfør dig ordentligt
    4: argumenter for din sag i stedet for at opføre dig som et pattebarn.


    EDIT: Jeg er faktisk et rart og sympatisk menneske :)

  • FlexQ



    hvorfor skulle jeg det er da fudlstendig ligeglad med personer her ind vis jeg kan pis dem af har jeg nået mit mål



    og der er ikke en enste i verden der vil kunne overbevise nogen her inde at jeg måske var uskyldig lige meget vilket bevis der bliver banket op

  • Jeg er i tvivl om hvem du henvender dig til.


    Der er ingen bruger ved navn shampo som har postet her i tråden?


    Hvis det er mig, så må du lige lære at cut/paste - brug endelig følgende bogstaver : Sajmon


    Som sagt, undrer jeg mig over sammenhængen mellem det TT nummer og sagen fra EB - eller for den sags skyld alle de andre klagesager som du igennem årene har måtte lægge navn til.


    Som sædvanligt gider du jo kun svine folk, i stedet for at udrede sagerne.


    Kan det være fordi du mangler den mentale kapacitet til at kommunikere med andre mennesker?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....


  • argumenter nu for din sag i stedet for at svine os til. :)


  • Snak dog ordenligt, det er ikke os det er højtstående mongoler. Du snyder og bedrager så det fløjter. Alle der kommer på forums ved hvem ''ham der uffe er'' Du har så dårligt et ry er det er helt rådent.


    Men anyways du har da fået lavet noget god reklame herinde med al' dine lorte agumenter. Det er dig der er et hul i jorden og alligevel skal du spille så fucking smart i den her tråd..


    Tænk dig dog om lille uffe dreng. 8) :finger:


  • Der er jo masser af beviser IMOD dig i forskellige sager. Hele verden er ikke en sammensværgelse imod dig, og det er jo tydeligt, at du i flere omgange har snydt en masse kunder.


    Det er utroligt, at du stadig får lov til at drive forretning, men forhåbentlig vil dit dårlige rygte snart have spredt sig så meget, at ikke engang folk der er 10% dummere end vådt bølgepap vil handle med dig.


    Forbrugere har mere magt, end du åbenbart er klar over.

  • FlexQ



    der er dokumantert for det du men det er der ikke nogen der tror på så hele postdk lyver
    Track & Trace



    Forespørgsel udført 15. marts 2006 kl. 9:54

    Forsendelsens nummer: CU651460342DK
    Vægt: 3,05 kg


    Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.


    Dato Kl. Registrering
    12. oktober 2005 19:19 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
    13. oktober 2005 07:58 Ankommet til omdeling 9670 Løgstør
    13. oktober 2005 10:01 Udleveret til privat




    Vær opmærksom på, at der ikke umiddelbart kan søges oplysninger om forsendelser, hvor afsendelsesdatoen er ældre end 6 måneder.
    Har du spørgsmål til registreringerne, så kontakt kundeservice.

  • Omg.. Du er mere til grin end du selv tror...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Burger


    LOL


    du er klog så klog du kunne undvære hovdet vis der var bare en sag der holdet var se nr indraget for mange år siden du




    kan det være tenager der tor de ved en masse og aligvel ikke



    LOL


  • SÅ kan jeg sjovt nok fortælle dig at køber skal ikke bevise en skid men sælger skal bevise at varen er kommet frem.
    Og for at synke til et niveau som du åbentbart forstår: "FÅK SÆLV AV PIKFJÆS"


    Og nej, jeg gør ikke grin med din ordblindhed. men det er åbentbart det eneste du forstår.


    /Ash

  • Quote

    Originally posted by chippen
    HuleFanden



    gør du er du svindler siger du flot af dig der


    A hva'? Jeg kan normalt gode tyde tekst, men oversæt lige det der.


    Du er faktisk også oppe i tiden på hol.dk uffe dreng.


    Mon uffe drengen også bruger så flot et sprog i RMA-Emails? :crazyeyes: