http://www.flurl.com/uploaded/Cybersex_86906.html
har måske ikke så frygtelig meget med WoW at gøre, men alligevel

Sexy NightElves
-
-
LOL så sexy er de da heller ikk
-
daaaaaaaaaaaaaarn så skulle man godt nok se at komme ud i den rigtige verden lidt mere
-
omg.. kom tilbage til det virkelige liv
-
-
og så der helt stille
-
-
Originally posted by Carlsen
Lige mine ord.
-
Originally posted by Carlsen
Godt ordvalg. Ville jeg sige det samme.
-
Kunne meget nemt forestille mig en af mine venners lillebror i den film.
Siden WoW udkom i Feb 2005, har han siddet hver morgen inden skole, hver eftermiddag efter skole, hver aften og halvdelen af natten.
Vi har lavet et skøn på at der er ca 4-7 weekender han ikke har siddet der 24 timer i døgnet pga af noget andet.
Nytårsaften sad han og gamede efter aftensmaden
-
Originally posted by Zlinky
Kunne meget nemt forestille mig en af mine venners lillebror i den film.Siden WoW udkom i Feb 2005, har han siddet hver morgen inden skole, hver eftermiddag efter skole, hver aften og halvdelen af natten.
Vi har lavet et skøn på at der er ca 4-7 weekender han ikke har siddet der 24 timer i døgnet pga af noget andet.
F R E A K FREAK det er han og jeg som troede en af mine venner var giga freak
-
Originally posted by Zlinky
Kunne meget nemt forestille mig en af mine venners lillebror i den film.Siden WoW udkom i Feb 2005, har han siddet hver morgen inden skole, hver eftermiddag efter skole, hver aften og halvdelen af natten.
Så begynder man da at nå grænsen til "no life!"
-
-
Originally posted by momonoa
Så begynder man da at nå grænsen til "no life!"
grænsen er nå han går ud af skolen
-
Originally posted by Tarantula
Fååårk den er fed den video.. Spiller ikke WOW normalt, men det ser da for grineren ud det der! Fed video + godt nummer!
Helt enig, den er vold griner. Især da han flipper sådan ud