S: Mach1og2

  • Hejsa


    Jeg er blevet gammel nok, og har derfor skiftet pc-hobbyen ud med en ny - motorcykler. Det koster "desværre" også en del grunker så der er ikke råd til både at have hurtig pc og hurtig mc på en gang. Pc'en er fravalgt i første omgang, så sælger ovenstående.



    Begge Mach's starter når de tilsluttes 230v og mach2 eren er desværre halvdefekt og kan derfor ikke få forbindelse med softwaren.


    Mach1 er ombygget med baker-block og passer derfor perfekt på grafikkort. Er desuden modded med forlænget cap tube og r404a gas.



    Mach2 står original med LIan-Li kit i sølv og er ombygget med forlænget cap tube samt r404a.


    Der følger sealstring med til begge (1 rulle eller 2) samt forskellige socket kits til mach2eren.



    ingen mindste pris, men lad være med at byd latterligt lavt :)

  • Hehe jeg aner sq ikke hvad det er. Er det noget til vandkøling ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Hvilke socket kits er det til mach II ??


    Og gidder du ikke lige teste den unloaded?? - Btw... - Hva load er den optimeret til?


    Mvh. Marc


    478, 754, 939 og Socket A.


    optimeret til 200W


    Plejer at ligge på ca -54 på display. Men det er jo machens eget thermometer og de er jo ikke for gode.


    celfa - hvad mener du?

  • Jeg sprøger bare hvad det er for en ting ? Har aldrig hørt om sådan en.


    Er det vandkøling ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Jeg sprøger bare hvad det er for en ting ? Har aldrig hørt om sådan en.


    Er det vandkøling ?


    Det er kompressorkøling, ligeom i en fryser, bare voldsommere og så bygget til kun at køle selve processoren.
    Du kan se billeder og temperaturer i tråden. Ellers bør du nok lave en tråd et andet sted hvis der er mere ;)

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Oki, det lyder jo fornemt, det med blæseren, kan jeg ikke fixe det ved at sætte den til min rheobus?


    Jo, hvis den er 12v. Jeg er faktisk ikke engang sikker på om det er 230..

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Jo, hvis den er 12v. Jeg er faktisk ikke engang sikker på om det er 230..


    Ellers bør en pabst kunne gøre jobbet, da det er r404a er det ikke så vigtigt den er helt vildt afkølet, anden sag hvis det var R1150, BANG :razz:


    Celfa:
    Det er phasechange, køling, gas..


    Pejs, jeg byder de 2000 kr, afhentet, men, vil gerne lige vente en uges tid, skal lige være helt sikker på hvorledes det står til med pengene, jeg er ikke helt klar over hva' kurs DanskeBank hævede til da jeg skulle betale 1000 USD - det spiller en stor rolle for hvorvidt jeg liige skal vente til jeg får nogle penge ind :)
    Lian Li kit falder man jo ikke over hver dag :cheers:


    PS: Montering af chilly1 eller baker evap, er det svært?? - Og kræver det jeg skal remontere gas? - For det mach sealstring skidt, det er ikke superfly... - Kan meget godt li' Reggie's foam man bare presser ned..


  • Ja, det skal skilles helt ad. Man klipper eller lodder det gamle hovede af og skal lodde et nyt på, teste for leaks igen og så skal der ellers ny gas i, eller den samme gamle igen. Så det er alt i alt en operation der nemt koster 2000 kr ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Ja, det skal skilles helt ad. Man klipper eller lodder det gamle hovede af og skal lodde et nyt på, teste for leaks igen og så skal der ellers ny gas i, eller den samme gamle igen. Så det er alt i alt en operation der nemt koster 2000 kr ;)


    ja det summer det meget godt op. Mener jeg gav 1500, men så 500 oveni for regass.


    + prisen for en evap self..



    Dit bud er ihvertfald noteret.