Nok heller ikke noget jeg peresonligt ville finde videre interessant.
synes dog alligevel nok sådan en side burde have muligheder for kommentare. Lidt øv at smide nogle billeder op af et stykke arbejde man synes om, uden at få lidt feedback også.
synes dog alligevel nok sådan en side burde have muligheder for kommentare. Lidt øv at smide nogle billeder op af et stykke arbejde man synes om, uden at få lidt feedback også.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Rigtig nok. Det er da fed nok hvis der kommer nogle vilde mods.
Jeg kan overhovedet ikke se behøvet for en sådan side, hvis det kun skal bruges som galleri. Der findes allerede tonsvis af sider med nøjagtig samme formål hvor man så også kan udveksle ideer og meninger med andre brugere - det er jo netop det der gør tingene brugbare.
Det har du ret i.
Men jeg ville helt sikkert kigge fordi sitet.
QuoteOriginally posted by Don_Jabbe
Det har du ret i.
Men jeg ville helt sikkert kigge fordi sitet.
Gentagne gange eller bare for at se det ?
Tror nemlig desværre ikke ideen har så meget i sig. Folk vil da godt lige se siden, men hvad får dem til at komme igen og igen.
Det bliver lidt som Fakta: "det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne du bliver lidt længere" ...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Macimuz
Gentagne gange eller bare for at se det ?
Tror nemlig desværre ikke ideen har så meget i sig. Folk vil da godt lige se siden, men hvad får dem til at komme igen og igen.
Det bliver lidt som Fakta: "det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne du bliver lidt længere" ...
Jamen jeg kan skam godt se hvad du mener. Der skal jo være noget som får folk lyst til at komme igen og igen. Og det tror jeg altså ikke at et galleri gør.
Selvfølgelig skaal folk da kunne skrive info om deres setup, fremtidsplaner osv. og kommentarer osv. bliver også muligt. Det jeg mener er bare at det kun skal handle om billeder, og ikke hardware/casemod generelt
Dine intentioner er gode, men hvorfor skal vi besøge sitet ? Hvad er det der gør at dit site er det vi skal bruge frem for de andres?
Prøv at kigge på dem der allerede eksistere og se om de måske mangler brugervenlighed, søgemuligheder osv.
Det er et svært område du bevæger dig på, så en god gang reseach på området vil nok gavne dig meget
Dine intentioner er gode, men hvorfor skal vi besøge sitet ? Hvad er det der gør at dit site er det vi skal bruge frem for de andres?
Prøv at kigge på dem der allerede eksistere og se om de måske mangler brugervenlighed, søgemuligheder osv.
Det er et svært område du bevæger dig på, så en god gang reseach på området vil nok gavne dig meget
Ingen der siger i skal bruge sitet? Er 100% op til den enkelte..
Men jeg vil skam surfe de danske sider tynde for at finde en mangel på dem og samle det hele sammen for så forhåbentligt at opfylde lidt mangelvarer
Tjaaa ville da ikke have noget imod at surfe forbi.
Hvis sitet bliver lavet ordentligt og der kommer lidt gang i den, jamen så kan det da godt være det bliver en del af ens "rutine" surftjek.
Dog skal du komme med noget nyt og så skal det være gennemført. Alt for mange sider som kun er lavet "halvt" imo.
QuoteOriginally posted by Kolyzer
Fin ide.
Men er der ikke allerede nok Casemod sider.
Jo flere sider jo flere casemod..
Men ja helt sikkert ville jeg bruge det...
QuoteOriginally posted by Han$en
Ingen der siger i skal bruge sitet? Er 100% op til den enkelte..
Men jeg vil skam surfe de danske sider tynde for at finde en mangel på dem og samle det hele sammen for så forhåbentligt at opfylde lidt mangelvarer
egentlig ikke ment som os herinde, men folk generelt. Kunne jeg vidst have sagt på en bedre måde
Altså der er jo ingen krav for at man skal bruge siden, det er valgfrit
Jeg vil lave den ene og alene fordi jeg selv har lyst, så er det op til folk selv at bedømme om det er noget de gider