www.computer-galleri.dk

• Hey der ude..
    Jeg sidder lidt og leger med tanken om at starte computer-galleri.dk op, men var det noget man ville bruge så? Hvad ville i her inde sige til det? Noget der lyder fristende?

Giv mig lidt meninger, gode som dårlige..

• forstår ikke lige hvad siden skulle bruges til.
    Der er massere af sider hvor man kan vise sin computer frem, diverse casemod sider, diverse hardware forumer. Så forstår ikke hvad endnu en skulle bruges til.

Originally posted by Han$en
    Var nu også lidt hensigten.. ;)
    Men kun billeder, ingen debat osv :)

Der er så mange af dem så jeg syntes ikke det er en god ide. Men Go On hvis du vil.

Originally posted by Han$en
    Tror jeg vil give det et try snart.. Kan få siden hosted gratis, så ingen ko på isen ;)

Jamen så kom igang, glæder mig til at se resultatet :9xo

• syntes nu det lyder som en fin ide.

der er mange casemod sider osv men vil også sige at det de fleste viser er jo ik andet end hva de har lavet og vejen der til. Ikke at det ikke er værd at se på, men kunne da være nice nok med en side man kunne se lidt igennem nu og da og se hva folk har der ude :) kunne jo altid give en God ide til ens næste case mod eller noget :)

• Hvis jeg var dig og ville have det til at blive noget stort, så havde jeg sat mig ned med papir og kuglepen og så ville jeg skrive ned, hvad der kan gøre siden til noget mere end alle de andre sider

Når det var gjort, ville jeg sætte mig endnu en gang med papir og kuglepen og skitsere et flowchart over hva siden skal kunne - ned til punkt og prikke...

Og så husk for guds skyld at en side ikke bare laves over natten :) F.eks. så har jeg brugt siden december til at lave http://www.viljestyrke.dk , der forresten smutter i nyhederne imorn :)

• Hvis folk bruger noget der hedder cykel-galleri vil det helt klart blive brugt. Synes også det lyder som en fin idé.

Originally posted by AnDeN_DK
    Hvis folk bruger noget der hedder cykel-galleri vil det helt klart blive brugt. Synes også det lyder som en fin idé.

Husk på at sådanne sider formentlig har en stærk kampagnemodel i ryggen... De reklamerer sikkert til højre og venstre i de rigtige målgrupper...

Samtidig ska du også huske på at der ikk er vildt mange sider med cykler på, men derimod über enormt mange sider med casemods

Originally posted by KarGa

Husk på at sådanne sider formentlig har en stærk kampagnemodel i ryggen... De reklamerer sikkert til højre og venstre i de rigtige målgrupper...

Samtidig ska du også huske på at der ikk er vildt mange sider med cykler på, men derimod über enormt mange sider med casemods

Det med reklamen er sikkert rigtig nok. Men der er jo til gengæld også über mange casemods. Selvfølgelig er mange allerede blevet postet andre steder men hvorfor så ikke poste igen?

Originally posted by Mikkel
    Jeg ville ikke bruge det - synes ikke det er særligt spændende hvordan andre folk's computere ser ud...

Neej. Du har fat i noget. Måske skulle det være sådan at man kunne skrive noget til. Evt. poste casemod og fortælle hvad man har gjort osv.