Hey der ude..
Jeg sidder lidt og leger med tanken om at starte computer-galleri.dk op, men var det noget man ville bruge så? Hvad ville i her inde sige til det? Noget der lyder fristende?
Giv mig lidt meninger, gode som dårlige..
Hey der ude..
Jeg sidder lidt og leger med tanken om at starte computer-galleri.dk op, men var det noget man ville bruge så? Hvad ville i her inde sige til det? Noget der lyder fristende?
Giv mig lidt meninger, gode som dårlige..
Fin ide.
Men er der ikke allerede nok Casemod sider.
forstår ikke lige hvad siden skulle bruges til.
Der er massere af sider hvor man kan vise sin computer frem, diverse casemod sider, diverse hardware forumer. Så forstår ikke hvad endnu en skulle bruges til.
Bliver jo ikke en casemod side generelt..
Kun side med billeder. Folk kan oprette sig et galleri.
Ikke med guides, artikler osv. kun billeder
Ok men det bliver jo højst sandsynligt folk med casemod der vil lægge deres pc ind.
Var nu også lidt hensigten..
Men kun billeder, ingen debat osv
QuoteOriginally posted by Han$en
Var nu også lidt hensigten..
Men kun billeder, ingen debat osv
Der er så mange af dem så jeg syntes ikke det er en god ide. Men Go On hvis du vil.
Tror jeg vil give det et try snart.. Kan få siden hosted gratis, så ingen ko på isen
QuoteOriginally posted by Han$en
Tror jeg vil give det et try snart.. Kan få siden hosted gratis, så ingen ko på isen
Jamen så kom igang, glæder mig til at se resultatet
Går igang med at kode lidt i aften/nat
Ved dog ikke hvornår domænet er klar endnu, formentlig slutningen af ugen
Fin ide, kom bare igang!
syntes nu det lyder som en fin ide.
der er mange casemod sider osv men vil også sige at det de fleste viser er jo ik andet end hva de har lavet og vejen der til. Ikke at det ikke er værd at se på, men kunne da være nice nok med en side man kunne se lidt igennem nu og da og se hva folk har der ude kunne jo altid give en God ide til ens næste case mod eller noget
Hvis jeg var dig og ville have det til at blive noget stort, så havde jeg sat mig ned med papir og kuglepen og så ville jeg skrive ned, hvad der kan gøre siden til noget mere end alle de andre sider
Når det var gjort, ville jeg sætte mig endnu en gang med papir og kuglepen og skitsere et flowchart over hva siden skal kunne - ned til punkt og prikke...
Og så husk for guds skyld at en side ikke bare laves over natten F.eks. så har jeg brugt siden december til at lave http://www.viljestyrke.dk , der forresten smutter i nyhederne imorn
Skriver mig dog en fil i Notepad
Men KarGa det er netop sådan jeg udvikler enhver hjemmeside jeg laver
Laver ikke det første tag før planen er fuldent
Hvis folk bruger noget der hedder cykel-galleri vil det helt klart blive brugt. Synes også det lyder som en fin idé.
QuoteOriginally posted by AnDeN_DK
Hvis folk bruger noget der hedder cykel-galleri vil det helt klart blive brugt. Synes også det lyder som en fin idé.
Husk på at sådanne sider formentlig har en stærk kampagnemodel i ryggen... De reklamerer sikkert til højre og venstre i de rigtige målgrupper...
Samtidig ska du også huske på at der ikk er vildt mange sider med cykler på, men derimod über enormt mange sider med casemods
QuoteOriginally posted by KarGa
Husk på at sådanne sider formentlig har en stærk kampagnemodel i ryggen... De reklamerer sikkert til højre og venstre i de rigtige målgrupper...
Samtidig ska du også huske på at der ikk er vildt mange sider med cykler på, men derimod über enormt mange sider med casemods
Det med reklamen er sikkert rigtig nok. Men der er jo til gengæld også über mange casemods. Selvfølgelig er mange allerede blevet postet andre steder men hvorfor så ikke poste igen?
Synes faktisk det kunne blive en ret fed side, go for it
Jeg ville ikke bruge det - synes ikke det er særligt spændende hvordan andre folk's computere ser ud...
QuoteOriginally posted by Mikkel
Jeg ville ikke bruge det - synes ikke det er særligt spændende hvordan andre folk's computere ser ud...
Neej. Du har fat i noget. Måske skulle det være sådan at man kunne skrive noget til. Evt. poste casemod og fortælle hvad man har gjort osv.